انشا

انشا در مورد صدای لالایی مادر

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد صدای لالایی مادر با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد صدای لالایی مادر⭐

مقدمه:
صدای لالایی مادر، صدایی است که از اعماق قلب و روح مادر برمی خیزد. صدایی است که از عشق و محبت و دلسوزی مادر سرچشمه می گیرد. صدایی است که آرامش و امنیت را به کودک هدیه می دهد.

بدنه:
صدای لالایی مادر، صدایی است که کودک را به یاد روزهای خوش کودکی می اندازد. صدایی است که کودک را با دنیای رویاها و خیال آشنا می کند. صدایی است که کودک را به آینده امیدوار می کند.

صدای لالایی مادر، صدایی است که هیچگاه از ذهن کودک پاک نمی شود. صدایی است که تا آخر عمر در قلب کودک باقی می ماند.

در شبی تاریک و سرد، کودکی در گهواره خود بی قراری می کند. او از تاریکی می ترسد و به دنبال کسی می گردد که او را آرام کند. مادر کودک که متوجه بی قراری او می شود، به کنار گهواره او می رود و با صدایی آرام و مهربان شروع به خواندن لالایی می کند.

صدای لالایی مادر، آرام آرام کودک را آرام می کند. کودک با شنیدن صدای مادر، چشمانش را می بندد و به خوابی عمیق فرو می رود.

صدای لالایی مادر، تنها صدایی نیست که کودک را آرام می کند. صدای لالایی مادر، صدایی است که کودک را با عشق و محبت مادر آشنا می کند. صدای لالایی مادر، صدایی است که کودک را به دنیای امنیت و آرامش می برد.

لالایی مادر، هدیه ای است که مادر به کودک خود می دهد. هدیه ای که تا آخر عمر در قلب کودک باقی می ماند.

نتیجه:
لالایی مادر، صدایی است که هرگز از یادها نمی رود. صدایی است که آرامش و امنیت را به زندگی می بخشد. صدایی است که عشق و محبت را به یاد می آورد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا