انشا

انشا در مورد صندلی تنها

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد صندلی تنها با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد صندلی تنها⭐

مقدمه:
در یک اتاق بزرگ و خالی، یک صندلی تنها قرار داشت. صندلی از چوب ساخته شده بود و رنگ آن قهوه ای تیره بود. پشت صندلی بلند و صاف بود و روی آن یک دسته کوچک وجود داشت. صندلی در گوشه ای از اتاق قرار داشت و به نظر می رسید که سال هاست کسی روی آن ننشسته است.

بدنه:
صندلی تنها فکر می کرد که چقدر زندگی اش خسته کننده است. همیشه در همین گوشه ی تاریک قرار داشت و هیچ کس به او توجه نمی کرد. صندلی آرزو می کرد که یک روز کسی روی او بنشیند و او را از تنهایی بیرون بیاورد.

یک روز، یک دختر کوچک وارد اتاق شد. دختر کوچک صندلی را دید و لبخندی زد. او روی صندلی نشست و شروع به خواندن کتاب کرد. صندلی از این که بالاخره کسی روی او نشسته بود، خوشحال شد. او احساس می کرد که دیگر تنها نیست.

دختر کوچک مدت زیادی روی صندلی نشست و کتاب خواند. وقتی که خسته شد، از صندلی بلند شد و رفت. صندلی دوباره تنها شد، اما این بار احساس متفاوتی داشت. او دیگر احساس نمی کرد که خسته کننده است. او احساس می کرد که مهم است، زیرا دختر کوچک روی او نشسته بود و از او استفاده کرده بود.

صندلی تنها به این فکر کرد که شاید او همیشه تنها نباشد. شاید روزی کسی دیگر روی او بنشیند و او را از تنهایی بیرون بیاورد.

چند روز بعد، یک مرد بزرگ وارد اتاق شد. مرد بزرگ صندلی را دید و لبخندی زد. او روی صندلی نشست و شروع به نوشتن کرد. صندلی از این که دوباره کسی روی او نشسته بود، خوشحال شد. او احساس می کرد که دوباره مهم است.

مرد بزرگ مدت زیادی روی صندلی نشست و نوشت. وقتی که خسته شد، از صندلی بلند شد و رفت. صندلی دوباره تنها شد، اما این بار احساس متفاوتی داشت. او احساس می کرد که زندگی اش پر معناتر شده است. او احساس می کرد که وجودش برای دیگران مهم است.

صندلی تنها به این فکر کرد که او دیگر هرگز تنها نخواهد بود. او همیشه کسی را خواهد داشت که روی او بنشیند و از او استفاده کند.

نتیجه:
صندلی تنها داستان زندگی همه ماست. ما همه گاهی احساس تنهایی می کنیم. اما مهم است که به یاد داشته باشیم که ما تنها نیستیم. همیشه کسی هست که به ما اهمیت می دهد و دوستمان دارد.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا