انشا

انشا در مورد عبور از رودخانه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد عبور از رودخانه با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد عبور از رودخانه⭐

مقدمه:
رودخانه همواره نمادی از زندگی بوده است. آن جریانی است که زندگی را به حرکت در می آورد و همه چیز را با خود می برد. عبور از رودخانه نیز نمادی از گذر از یک مرحله از زندگی به مرحله دیگر است. این عبور می تواند آسان یا دشوار باشد، اما در نهایت به رشد و تعالی ما منجر می شود.

بدنه:
گاهی اوقات رودخانه آرام است و جریان آب آن ملایم است. در این حالت، عبور از رودخانه آسان است. ما می توانیم با خیال راحت از رودخانه عبور کنیم و به سوی مقصد خود برویم.

اما گاهی اوقات رودخانه خروشان است و جریان آب آن تند است. در این حالت، عبور از رودخانه دشوار است. ما باید با احتیاط و دقت از رودخانه عبور کنیم تا گرفتار جریان آب نشویم.

عبور از رودخانه در زندگی می تواند نمادی از گذر از یک مرحله از زندگی به مرحله دیگر باشد. این مرحله می تواند یک تغییر شغلی، یک تغییر مکانی، یک تغییر در روابط شخصی یا یک تغییر در دیدگاه ما نسبت به زندگی باشد.

عبور از این مرحله می تواند آسان یا دشوار باشد. اگر مرحله جدید زندگی ما آسان باشد، عبور از رودخانه نیز آسان خواهد بود. اما اگر مرحله جدید زندگی ما دشوار باشد، عبور از رودخانه نیز دشوار خواهد بود.

اراده ما را به حرکت وا می دارد. زمانی که تصمیم می گیریم از رودخانه عبور کنیم، اراده ما ما را به حرکت در می آورد. اراده ما مانند یک موتور است که ما را به جلو می راند.

مقاومت ما را از تسلیم شدن باز می دارد. زمانی که در مسیر عبور از رودخانه با موانعی مواجه می شویم، مقاومت ما ما را از تسلیم شدن باز می دارد. مقاومت ما مانند یک دیوار است که ما را از شکست محافظت می کند.

نتیجه:
عبور از رودخانه نمادی از رشد و تعالی ماست. هرچه عبور از رودخانه برای ما دشوارتر باشد، رشد و تعالی ما نیز بیشتر خواهد بود. پس زمانی که با یک مرحله دشوار در زندگی خود مواجه می شویم، باید بدانیم که این مرحله فرصتی برای رشد و تعالی ماست. باید با اراده و مقاومت خود، از این مرحله عبور کنیم و به سوی مقصد خود برویم.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا