انشا

انشا در مورد عطر باران

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد عطر باران با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد عطر باران⭐

مقدمه:
باران یکی از زیباترین نعمت های خداوند است که با صدای دلنشینش، خنکای روح بخشش و عطر بی نظیرش، دل ها را شاد می کند. عطر باران، یکی از دوست داشتنی ترین و به یاد ماندنی ترین عطر هایی است که در زندگی هر انسانی به مشام می رسد. این عطر، ترکیبی از بوی خاک نمناک، برگ های تازه، گل های وحشی و هوا است.

بدنه:
عطر باران، حسی از طراوت و تازگی را در انسان ایجاد می کند. این عطر، یادآور روزهای شاد کودکی و خاطرات خوش گذشته است. باران، با عطر دل انگیزش، روح و جسم انسان را نوازش می کند و آرامش و شادابی را به او هدیه می دهد.

عطر باران، در هر فصلی از سال، لذت خاص خود را دارد. در فصل بهار، عطر باران، با بوی تازه گل های وحشی، دل انگیز تر می شود. در فصل تابستان، عطر باران، با خنکای خود، از گرما و شرجی هوا می کاهد. در فصل پاییز، عطر باران، با بوی خاک نمناک، یادآور روزهای سرد زمستان می شود. در فصل زمستان، عطر باران، با صدای دلنشینش، به طبیعت، روح و جان می بخشد.

عطر باران، یکی از نعمت های ارزشمند خداوند است که باید قدردان آن باشیم. باران، مایه برکت و حیات است و عطر آن، یادآور زیبایی های زندگی است.

نتیجه:
باران، نه تنها انسان ها، بلکه حیوانات و گیاهان را نیز شاد می کند. حیوانات، با شنیدن صدای باران، به وجد می آیند و گیاهان، با دریافت آب باران، طراوت و سرزندگی خود را باز می یابند.

عطر باران، یکی از موهبت های الهی است که باید آن را پاس بداریم و از آن لذت ببریم.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا