انشا

انشا در مورد عمه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد عمه با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد عمه⭐

مقدمه:
عمه‌ام، مهربان‌ترین فردی است که می‌شناسم. او همیشه در کنار من بوده و از من حمایت کرده است. عمه‌ام، زنی مهربان، دلسوز و با صبر و حوصله است. او همیشه به من کمک می‌کند تا مشکلاتم را حل کنم و در زندگی‌ام موفق شوم.

بدنه:
عمه‌ام، از کودکی با من بوده است. او همیشه برایم قصه می‌خواند و با من بازی می‌کرد. عمه‌ام، همیشه به من یاد داده است که چگونه خوب زندگی کنم و انسان خوبی باشم.

عمه‌ام، برای من یک دوست و همدم واقعی است. او همیشه در کنار من است و به من گوش می‌دهد. عمه‌ام، همیشه به من می‌گوید که برایم ارزش قائل است و دوستم دارد.

من عمه‌ام را خیلی دوست دارم و برای او احترام زیادی قائل هستم. او برای من یک نعمت بزرگ است و من همیشه از او قدردانی می‌کنم.

یک روز، من در مدرسه نمره بد گرفته بودم و خیلی ناراحت بودم. وقتی به خانه رسیدم، عمه‌ام را دیدم. عمه‌ام، وقتی ناراحتی من را دید، به من نزدیک شد و گفت: «چرا ناراحتی؟» من، ماجرای نمره بدم را برای عمه‌ام تعریف کردم. عمه‌ام، با مهربانی به من گفت: «نگران نباش، همه ما یک بار در زندگی نمره بد می‌گیریم. مهم این است که از اشتباهاتمان درس بگیریم.» عمه‌ام، بعد از اینکه با من صحبت کرد، به من کمک کرد تا درس‌هایم را برای امتحان بعدی مرور کنم. با کمک عمه‌ام، توانستم در امتحان بعدی نمره خوبی بگیرم.

نتیجه:
من همیشه از عمه‌ام برای حمایتی که از من کرده است، سپاسگزارم. او همیشه در کنار من بوده و به من کمک کرده است تا در زندگی موفق شوم.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا