انشا

انشا در مورد قلب شیشه ای با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد قلب شیشه ای با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد قلب شیشه ای⭐

مقدمه:
در دنیای پر از خشونت و ناامیدی، گاهی اوقات افرادی هستند که قلبی شیشه ای دارند. قلبی که به راحتی می شکند و زخم می شود. این افراد به زیبایی دنیا حساس هستند و به راحتی با درد و رنج دیگران همذات پنداری می کنند.

بدنه:
قلب شیشه ای نعمت و لعنت به یکباره است. از یک طرف، این افراد می توانند دنیا را با تمام زیبایی هایش ببینند و از آن لذت ببرند. از طرف دیگر، آنها بیشتر از دیگران در معرض آسیب و رنج هستند.

افراد با قلب شیشه ای اغلب افرادی مهربان و دلسوز هستند. آنها همیشه آماده کمک به دیگران هستند و از دیدن رنج دیگران ناراحت می شوند. این افراد اغلب در زندگی خود با چالش های زیادی روبرو می شوند، اما همیشه با امید و انگیزه به زندگی ادامه می دهند.

قلب شیشه ای می تواند یک موهبت باشد. این افراد می توانند دنیا را با چشمان متفاوتی ببینند و زیبایی های آن را کشف کنند. آنها می توانند با عشق و مهربانی خود، دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند.

روزی روزگاری، دختری به نام یاسمین زندگی می کرد که قلبی شیشه ای داشت. یاسمین دختری مهربان و دلسوز بود. او همیشه از دیدن رنج دیگران ناراحت می شد.

یک روز، یاسمین در حال قدم زدن در پارک بود که با پسری کوچک روبرو شد که گریه می کرد. پسرک گفت که گم شده است و نمی تواند به خانه برگردد. یاسمین با مهربانی به پسرک کمک کرد تا به خانه برگردد.

پدر و مادر پسرک از یاسمین بسیار سپاسگزار بودند. آنها گفتند که یاسمین دختری مهربان و دلسوز است.

یاسمین از شنیدن این حرف ها خوشحال شد. او فهمید که قلب شیشه ای اش می تواند به او کمک کند تا به دیگران کمک کند.

یاسمین ادامه داد تا به دیگران کمک کند. او در یک موسسه خیریه کار می کرد و به کودکان بی سرپرست کمک می کرد. او همچنین به حیوانات بی سرپرست کمک می کرد.

یاسمین همیشه با عشق و مهربانی زندگی می کرد. او قلب شیشه ای اش را به عنوان یک موهبت می دید. او می دانست که قلب شیشه ای اش می تواند به او کمک کند تا دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند.

نتیجه:
افراد با قلب شیشه ای می توانند دنیا را با چشمان متفاوتی ببینند و زیبایی های آن را کشف کنند. آنها می توانند با عشق و مهربانی خود، دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند.

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا