انشا

انشا در مورد کاش معلمم می دانست با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد کاش معلمم می دانست با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد کاش معلمم می دانست⭐

مقدمه:
کاش معلمم می دانست که من در خانه چقدر با مشکلات تحصیلی دست و پنجه نرم می کنم. کاش می دانست که پدر و مادرم آنقدر مشغول کار هستند که نمی توانند به من کمک کنند. کاش می دانست که من چقدر دوست دارم درس بخوانم و پیشرفت کنم، اما گاهی اوقات ناامید می شوم.

بدنه:
کاش معلمم می دانست که من در مدرسه چقدر تنها هستم. کاش می دانست که من دوست ندارم با بچه های دیگر بازی کنم. کاش می دانست که من دوست دارم بیشتر وقتم را با کتاب و نوشتن سپری کنم.

کاش معلمم می دانست که من چه آرزوهایی در سر دارم. کاش می دانست که من می خواهم یک پزشک یا یک دانشمند شوم. کاش می دانست که من می خواهم به مردم کمک کنم.

کاش معلمم می دانست که من چقدر قدردان زحمات او هستم. کاش می دانست که او برای من یک الگوی واقعی است.

من می دانم که معلمم نمی تواند همه چیز را در مورد من بداند. اما من دوست دارم که او بیشتر از من بداند. من دوست دارم که او بداند که من یک انسان هستم با احساسات و آرزوهای خودم.

من مطمئنم که اگر معلمم بیشتر از من بداند، می تواند به من کمک کند تا مشکلاتم را حل کنم. او می تواند به من کمک کند تا در مدرسه موفق شوم و به آرزوهایم برسم.

نتیجه:
کاش معلمم می دانست، این جمله ای است که من همیشه در ذهنم دارم. من امیدوارم که روزی بتوانم با معلمم در مورد همه چیز صحبت کنم. من می خواهم او را بیشتر از این که الان می شناسم، بشناسم. من می خواهم او را به عنوان یک دوست واقعی بدانم.

3.1/5 - (14 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا