انشا

انشا در مورد کدام فصل را دوست دارید با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد کدام فصل را دوست دارید با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد کدام فصل را دوست دارید (بهار)⭐

مقدمه:
فصل مورد علاقه من بهار است. بهار فصلی است که طبیعت پس از یک خواب طولانی زمستانی، دوباره جان می‌گیرد. برگ‌ها روی درختان سبز می‌شوند، گل‌ها شکوفه می‌زنند و پرندگان به آواز خواندن می‌پردازند. هوا در بهار معتدل است و نور روز بیشتر می‌شود. همه این عوامل باعث می‌شود که بهار فصلی زیبا و دلپذیر باشد.

بدنه:
یکی از دلایلی که من بهار را دوست دارم، زیبایی طبیعت در این فصل است. در بهار، طبیعت دوباره زنده می‌شود و زیبایی خود را به رخ می‌کشد. برگ‌های درختان به رنگ‌های سبز، زرد، قرمز و نارنجی درمی‌آیند و گل‌های رنگارنگ در همه جای طبیعت می‌رویند. من از تماشای این زیبایی‌ها لذت زیادی می‌برم.

دلیل دیگری که من بهار را دوست دارم، حال و هوای خوب این فصل است. در بهار، هوا معتدل است و نور روز بیشتر می‌شود. این عوامل باعث می‌شود که احساس شادی و نشاط بیشتری داشته باشیم. من از بودن در طبیعت در بهار لذت زیادی می‌برم.

علاوه بر این، در بهار، تعطیلات زیادی وجود دارد. تعطیلات نوروز، یکی از مهم‌ترین تعطیلات ایرانیان در بهار است. در این تعطیلات، فرصت داریم تا با خانواده و دوستان خود وقت بگذرانیم و از طبیعت لذت ببریم.

در اینجا چند فعالیتی که می‌توان در بهار انجام داد را ذکر می‌کنم:

  • پیاده‌روی در طبیعت
  • دوچرخه‌سواری
  • کوهنوردی
  • کمپینگ
  • باغبانی
  • عکاسی
  • پیک‌نیک
  • رفتن به پارک
  • تماشای مسابقات ورزشی
  • جشن گرفتن تعطیلات نوروز

من در بهار اغلب این فعالیت‌ها را انجام می‌دهم و از آن‌ها لذت زیادی می‌برم.

نتیجه:
در مجموع، بهار فصلی زیبا، دلپذیر و پر از انرژی است. من از هر لحظه این فصل لذت می‌برم.

⭐انشا در مورد کدام فصل را دوست دارید (تابستان)⭐

مقدمه:
از میان چهار فصل سال، من تابستان را بیشتر از همه دوست دارم. تابستان فصل گرما، نور و شادی است. در تابستان، روزها بلند و شب ها کوتاه هستند و همین امر باعث می شود که بتوان از تمام ساعات روز استفاده کرد.

بدنه:
من تابستان را دوست دارم چون در این فصل می توانم به مسافرت بروم و از طبیعت زیبای ایران لذت ببرم. در تابستان، می توانم به ساحل دریا بروم و در آب های زلال آن شنا کنم. می توانم به کوهستان بروم و از هوای پاک و خنک آن لذت ببرم. می توانم به جنگل بروم و از تماشای درختان سرسبز و حیوانات مختلف لذت ببرم.

من تابستان را دوست دارم چون در این فصل می توانم با دوستان و خانواده ام وقت بیشتری بگذرانم. در تابستان، می توانیم به پارک برویم، به سینما برویم، یا به گردش برویم. می توانیم در کنار هم بازی کنیم، بخندیم و از بودن با هم لذت ببریم.

من تابستان را دوست دارم چون در این فصل می توانم کارهایی را انجام دهم که در فصل های دیگر سال نمی توانم انجام دهم. در تابستان، می توانم تا دیروقت بیدار بمانم و کتاب بخوانم یا فیلم ببینم. می توانم در حیاط خانه یا پارک بنشینم و به آسمان پرستاره نگاه کنم. می توانم با دوستانم بیرون بروم و تا صبح بیدار بمانیم.

نتیجه:
تابستان فصلی است که در آن می توانم از زندگی لذت ببرم و خاطرات خوشی را برای خودم و دیگران رقم بزنم. به همین دلیل است که من تابستان را بیشتر از همه فصل های سال دوست دارم.

⭐انشا در مورد کدام فصل را دوست دارید (پاییز)⭐

مقدمه:
از میان چهار فصل سال، من فصل پاییز را بیشتر دوست دارم. پاییز فصلی است که در آن برگ‌های درختان به رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز و قهوه‌ای در می‌آیند و منظره‌ای بسیار زیبا و چشم‌نواز به وجود می‌آورند.

بدنه:
پاییز فصلی است که در آن هوا خنک و دلپذیر می‌شود و می‌توان در فضای باز به پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری پرداخت. همچنین، پاییز فصلی است که در آن میوه‌های خوشمزه‌ای مانند انار، پرتقال، نارنگی و خرمالو می‌رسد.

اما دلیل اصلی علاقه‌ی من به پاییز، حس و حال خاصی است که این فصل به من می‌دهد. پاییز فصلی است که در آن می‌توان به آرامش و تفکر پرداخت. صدای خش‌خش برگ‌های پاییزی زیر پایم، خنکی هوا و رنگ‌های زیبای طبیعت، همه و همه باعث می‌شوند که احساس آرامش و شادمانی کنم.

من معتقدم که پاییز فصلی است که در آن می‌توان به زندگی و زیبایی‌های آن پی برد. این فصل یادآور این است که زندگی همیشه به یک روال نیست و باید برای هر فصلی از سال ارزش قائل شد.

نتیجه:
در پایان، می‌توانم بگویم که پاییز فصلی است که در آن می‌توان به زیبایی‌های طبیعت و زندگی پی برد. این فصل یادآور این است که باید قدردان هر لحظه از زندگی بود.

⭐انشا در مورد کدام فصل را دوست دارید (زمستان)⭐

مقدمه:
از میان چهار فصل سال، من زمستان را بیشتر از همه دوست دارم. زمستان فصلی است که با سرما، برف و یخ همراه است. اما در عین حال، زیبایی‌های خاص خودش را دارد.

بدنه:
یکی از زیباترین جلوه‌های زمستان، برف است. برف زمین را سفیدپوش می‌کند و به آن زیبایی و جلوه‌ای خاص می‌بخشد. من عاشق بازی کردن با برف هستم. از ساختن آدم برفی و سرسره بازی گرفته تا اسکی و سورتمه سواری، همه این فعالیت‌ها در زمستان لذت‌بخش‌تر می‌شوند.

علاوه بر برف، یخ نیز یکی از ویژگی‌های بارز زمستان است. یخ زدن رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و حتی پیاده‌روها، صحنه‌های زیبایی را خلق می‌کند. من از شکستن یخ‌ها لذت می‌برم.

زمستان همچنین فصلی است که با تعطیلات و جشن‌های زیادی همراه است. شب یلدا، یکی از مهم‌ترین جشن‌های زمستان است که در آن خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند و با خوردن آجیل و میوه و قصه‌گویی، شبی را به یاد ماندنی سپری می‌کنند.

در مجموع، من زمستان را فصلی دوست‌داشتنی می‌دانم. فصلی که با زیبایی‌های خاص خودش، به ما یادآوری می‌کند که زندگی حتی در روزهای سرد نیز می‌تواند پر از شادی و لذت باشد.

نتیجه:
زمستان فصلی است که با سرما و یخ همراه است، اما در عین حال، زیبایی‌های خاص خودش را دارد. من زمستان را فصلی دوست‌داشتنی می‌دانم که با تعطیلات و جشن‌های زیادی همراه است.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا