انشا

انشا در مورد کودکان فلسطینی با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد کودکان فلسطینی با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد کودکان فلسطینی⭐

مقدمه:
کودکان فلسطینی، کودکانی هستند که در سرزمین فلسطین زندگی می کنند. این سرزمین، سرزمینی است که در خاورمیانه واقع شده است و در طول تاریخ، شاهد درگیری های زیادی بین مردم فلسطین و اسرائیل بوده است.

بدنه:
کودکان فلسطینی، از همان دوران کودکی، شاهد درگیری ها و خشونت ها هستند. آنها در خانه های خود صدای بمب می شنوند، در مدارس خود با ترس درس می خوانند و در خیابان های خود از تیراندازی ها می ترسند.

کودکان فلسطینی، قربانیان اصلی این درگیری ها هستند. آنها بی گناه هستند و هیچ نقشی در این درگیری ها ندارند. آنها فقط می خواهند مانند همه کودکان دیگر، در آرامش و امنیت زندگی کنند.

کودکان فلسطینی، آرزوهای زیادی دارند. آنها آرزو دارند که در سرزمین خود آزادانه زندگی کنند، آرزو دارند که به مدرسه بروند و درس بخوانند، آرزو دارند که شغلی داشته باشند و زندگی خوبی برای خود و خانواده خود بسازند.

اما متاسفانه، این آرزوها برای بسیاری از کودکان فلسطینی، محقق نمی شود. آنها مجبور هستند در شرایط سختی زندگی کنند و آینده مبهمی را پیش رو دارند.

ما باید به کودکان فلسطینی کمک کنیم. ما باید صدای آنها را به گوش دنیا برسانیم و از آنها حمایت کنیم. ما باید برای حقوق آنها تلاش کنیم و برای پایان دادن به درگیری ها در فلسطین تلاش کنیم.

نتیجه:
کودکان فلسطینی، آینده فلسطین هستند. ما باید به آنها کمک کنیم تا آینده ای روشن داشته باشند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا