انشا

انشا در مورد یک روز بارانی با مقدمه بدنه نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد یک روز بارانی با مقدمه بدنه نتیجه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

مقدمه:
روزهای بارانی با هر روز دیگری متفاوت اند. مردم به دلایل مختلف مشتاقانه منتظر فصل باران هستند. از این گذشته، تجربه یک روز بارانی باعث آرامش روح و روان می شود. هیچ محدودیت سنی برای لذت بردن از روزهای بارانی وجود ندارد، افراد تقریباً در هر سنی از آن به یک اندازه لذت می‌برند.

بدنه:
همانطور که قبلاً گفته شد، روزهای بارانی برای هر کسی در هر سنی لذت بخش است.احتمالاً بچه ها از همه هیجان زده تر میشوند. روزهای بارانی هوای مطبوع را به ارمغان می‌آورد و روحیه بچه‌ها را بالا می‌برد. علاوه بر این، به آنها فرصتی می‌دهد تا بیرون بروند و زیر باران بازی کنند، در گودال ها بپرند و قایق‌های کاغذی بسازند.

به طور مشابه، برای دانش آموزان، یک روز بارانی به معنای استراحت مدرسه است. با اعلام تعطیلی مدرسه آنها می توانند استراحت کنند. در صورتی که دانش آموزان به دلیل آب و هوای بارانی تعطیل شوند خود را با انجام فعالیت‌های دیگر مانند بیرون رفتن با دوستان و غیره مشغول می کنند.

یک روز بارانی مردم را از گرما رهایی بخشیده و خلق و خوی آنها را بهبود می دهد. به عبارت دیگر، روزهای بارانی به آنها در میان استرس های روزمره فرصتی برای تجدید قوا می‌دهد.

مهم‌تر از همه، می‌بینیم که روزهای بارانی برای کشاورزان از اهمیت بالایی برخوردار است. بارش باران برای تولید محصولات کشاورزی کاملاً ضروری است. باران، آب کافی برای آنها فراهم می‌کند تا محصولاتشان شکوفا شود که در نهایت به سود آنها خواهد بود.

وقتی به روزهای بارانی فکر می‌کنم، خاطرات بسیار خاصی را برایم زنده می‌کند. با این حال، یک خاطره است که برای من خیلی شیرین است. یادم می‌آید وقتی باران شدیدی شروع شد، معلممان برایمان امتحان گذاشت.

صبح با ترس از شرکت در امتحانی که برای آن آمادگی نداشتم از خواب بیدار شدم. از خدا خواستم که این آزمون لغو شود. وقتی داشتم آماده می‌شدم، باران شدیدی شروع به باریدن کرد. من لباس پوشیدم و با پدرم به مدرسه رفتم و در کمال تعجب متوجه شدیم که مدرسه آن روز به دلیل بارش شدید باران تعطیل است.

وقتی از این موضوع مطلع شدم، در پوست خود نمی گنجیدم. من با پدرم به خانه برگشتم و بلافاصله لباس‌های خانه‌ام را پوشیدم تا بروم و در تراس زیر باران حمام کنم. من با خواهر و برادرم ساعت ها زیر باران بازی کردیم. قایق‌های کاغذی هم درست کردیم. بعد از اینکه کارمان تمام شد، دیدیم که مادرم دارد سیب زمینی سرخ می کند. او آن‌ها را به‌صورت داغ و با چاشنی فلفل چیلی سرو کرد. ما با تماشای باران از خوردن سیب زمینی های سرخ شده لذت بردیم. این واقعاً یکی از خاطره انگیزترین روزهای بارانی من بود.

نتیجه:
در مجموع، روزهای بارانی خیلی لذت بخش هستند و می توانند به آرامش روح و روان کمک کنند. بارش باران باعث میشود تا کشاورزان خوشحال باشند. هوا در روزهای بارانی مطبوع‌تر و خنک تر است. اگر باران شدید باشد ممکن است مدرسه نیز تعطیل شود و ما می توانیم از بودن در زیر باران و ساخت قایق های کاغذی لذت ببریم.

مطالب مرتبط با موضوع باران:

3.3/5 - (3 امتیاز)
منبع
toppr

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا