انشا

3 انشا در مورد سفر به کیش

در این مطلب، انشا در مورد سفر به کیش با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد سفر به کیش⭐

مقدمه:
یک روز خیلی خوشحال و هیجان‌انگیز، با خانواده به جزیره کیش سفر کردیم. کیش یک جزیره زیبا در دل دریا است و وقتی هواپیما ما را به آنجا برد، همه جا آبی و پر از درخت‌های نخل بود.

بدنه:
وقتی به کیش رسیدیم، اول به هتل زیبایمان رفتیم. هتل ما خیلی بزرگ و قشنگ بود و اتاق ما از بالا به دریا نگاه می‌کرد. بعد از کمی استراحت، تصمیم گرفتیم به ساحل برویم. ساحل کیش پر از ماسه‌های نرم و طلایی بود و آب دریا خیلی آبی و شفاف بود. من و خواهرم با خوشحالی در ساحل بازی کردیم و قلعه شنی ساختیم.

در کیش می‌توانستیم انواع بازی‌ها و ورزش‌های آبی را انجام دهیم. یکی از روزها با پدرم جت اسکی سوار شدیم و خیلی سریع روی آب حرکت کردیم. من خیلی هیجان زده بودم و صدای باد در گوشم خیلی جالب بود. بعد از آن با هم غواصی کردیم. زیر آب، دنیایی پر از ماهی‌های رنگارنگ و مرجان‌های زیبا بود. من یک ماهی نارنجی کوچک را دیدم که دور و برم شنا می‌کرد.

یک روز دیگر به پارک دلفین‌ها رفتیم. دلفین‌ها خیلی بامزه و باهوش بودند. آن‌ها به ما نمایش‌های خنده‌داری نشان دادند و با توپ بازی کردند. یکی از دلفین‌ها حتی از آب بیرون پرید و توپ را با بینی‌اش گرفت!

بعد از ظهرها به بازارهای کیش می‌رفتیم. بازارها پر از مغازه‌های رنگارنگ بود که انواع سوغاتی‌ها و لباس‌های زیبا را می‌فروختند. من یک عروسک کوچک و رنگارنگ خریدم که خیلی دوستش دارم.

غذاهای کیش هم خیلی خوشمزه بود. ما در رستوران‌های مختلف غذا خوردیم و من برای اولین بار ماهی تازه و کبابی خوردم که خیلی خوشمزه بود.

در آخرین روز سفر، به یک پارک بزرگ و سبز رفتیم که پر از گل‌های رنگارنگ و درخت‌های بزرگ بود. در آنجا کلی دویدیم و بازی کردیم. سفر به کیش خیلی زود تمام شد، اما من کلی خاطرات خوب و شادی از آنجا دارم.

نتیجه:
این سفر یکی از بهترین سفرهای زندگیم بود و همیشه یادش در خاطرم می‌ماند. امیدوارم دوباره بتوانم به کیش برگردم و دوباره همه آن لحظه‌های خوب را تجربه کنم.

همچنین بخوانید: انشا در مورد جزیره کیش

⭐انشا دوم در مورد سفر به کیش⭐

مقدمه:
تصور کنید سوار بر بال‌های یک پرنده جادویی، بر فراز آسمان‌های آبی پرواز می‌کنید و ناگهان، جزیره‌ای پر از رنگ و نور در زیر پایتان نمایان می‌شود. بله درست شنیدید! کیش، جزیره‌ای شگفت‌انگیز در میان خلیج فارس، مقصدی ایده‌آل برای یک سفر پرماجرا و هیجان‌انگیز است.

بدنه:
سفرم به کیش از همان لحظه اول پر از ذوق و شوق بود. قدم به دنیایی گذاشتم که انگار از دل قصه‌ها بیرون آمده بود. خیابان‌های تمیز و پر از درخت، ماشین‌های لوکس و رنگارنگ، و مردمانی مهمان‌نواز که با لبخندی گرم از من استقبال می‌کردند.

اولین جایی که به آن رفتم، ساحل بود. وای خدای من! چه ساحلی! شن‌های سفید و نرم مثل پودر قند، آب زلال و فیروزه‌ای که دل آدم را می‌برد، و آفتاب گرمی که روی پوستم می‌تابید. ساعت‌ها در ساحل بازی کردم، شن‌ها را در قالب‌های مختلف درآوردم، با امواج خروشان کشتی ساختم و در آب خنک دریا غوطه‌ور شدم.

اما کیش فقط ساحل و دریا نیست. در این جزیره دنیایی از بازی و سرگرمی انتظار من را می‌کشید. به شهربازی کیش رفتم و سوار بر چرخ و فلک، به بلندای آسمان پرواز کردم. در دنیای وحش، با حیوانات مختلف از نزدیک آشنا شدم و کلی از دیدن شیطنت‌هایشان خندیدم. در پارک آبی، از سرسره‌های بلند و پیچ‌و‌خم دار پایین رفتم و در استخرهای خنک شنا کردم. و در نهایت، در بازار بزرگ کیش، با انبوهی از عروسک‌های رنگارنگ، اسباب‌بازی‌های قشنگ و خوراکی‌های خوشمزه روبه‌رو شدم و کلی خرید کردم.

شب‌های کیش هم حال و هوای خاص خودش را داشت. با خانواده به رستوران‌های کنار ساحل رفتیم و از خوردن غذاهای دریایی تازه و خوشمزه لذت بردیم. در بازار شب، غرق در نور و رنگ، قدم زدیم و از دیدن دست‌فروش‌های دوره گرد و تردستی‌هایشان لذت بردیم.

نتیجه:
سفرم به کیش کوتاه بود، اما خاطرات آن تا همیشه در ذهنم باقی خواهد ماند. کیش، سرزمینی پر از شگفتی و زیبایی بود که مرا به دنیای رویاها برد. امیدوارم که باز هم به این جزیره ی دوست‌داشتنی سفر کنم و لحظات شاد و به یاد ماندنی دیگری را در آنجا تجربه کنم.

⭐انشا سوم در مورد سفر به کیش⭐

مقدمه:
خب بچه‌ها، آماده‌اید که با من به یک سفر فوق‌العاده به جزیره کیش برویم؟ سفری پر از بازی، خنده و ماجراجویی! تصور کنید که سوار دوچرخه‌هایمان می‌شویم و در خیابان‌های کیش می‌چرخیم، نسیم خنک دریا را در موهایمان حس می‌کنیم و از دیدن مغازه‌های رنگارنگ و پر از اسباب‌بازی لذت می‌بریم.

روز اول:

صبح زود با هواپیما به کیش می‌رسیم و به هتل می‌رویم. بعد از کمی استراحت، وقت دوچرخه‌سواری در کنار ساحل است! ساحل کیش پر از شن‌های نرم و سفید است و آب دریا آنقدر زلال است که می‌توانیم ماهی‌های رنگارنگ را ببینیم.

بعد از ظهر به پارک آبی کیش می‌رویم و کلی سرسره می‌رویم و در استخر موج مصنوعی بازی می‌کنیم. آنقدر هیجان‌زده می‌شویم که اصلاً خسته نمی‌شویم!

روز دوم:

امروز صبح به دیدن دلفین‌های باهوش می‌رویم. دلفین‌ها با ما بازی می‌کنند و توپ را پرتاب می‌کنند و می‌گیرند. ما از دیدن حرکات نمایشی آنها کلی کیف می‌کنیم.

بعد از ظهر به بازار کیش می‌رویم و کلی خرید می‌کنیم. از لباس و اسباب‌بازی گرفته تا شکلات و خرما، هر چیزی که فکرش را بکنید در بازار کیش پیدا می‌شود.

روز سوم:

امروز صبح به دیدن کشتی تفریحی می‌رویم و در خلیج فارس گشت می‌زنیم. در طول گشت، می‌توانیم از دیدن قایق‌های بادبانی و پرندگان دریایی لذت ببریم.

بعد از ظهر به شهربازی کیش می‌رویم و سوار چرخ و فلک و ترن هوایی می‌شویم. آنقدر جیغ می‌زنیم و می‌خندیم که اشک از چشمانمان در می‌آید!

روز آخر:

امروز وقت خداحافظی از کیش است. با کلی خاطره خوب و عکس‌های قشنگ به خانه برمی‌گردیم.