انشا

انشا در مورد شغل آینده

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد شغل آینده برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد شغل آینده (پزشکی)⭐⭐

رویای همه ما دانش آموزان داشتن شغل آینده است. آرزوی من در آینده داشتن شغل پزشکی است چون همیشه در هر گوشه ای از جهان، پزشکان نقش مهمی دارند و جان مردم را نجات می دهند و مردم را از دردها و بیماری های آزار دهنده نجات می دهند. من این کار را نعمتی بزرگ برای بشریت می دانم به همین دلیل، تصمیم گرفتم که پزشک شوم.

وقتی به دکتر شدن فکر می کنم حس خوشحالی و هیجان به من دست می دهد. البته انتخاب شغل آینده ام به عنوان پزشک بیشتر به دلیل پزشک بودن عمو و عمه ام نیز است و من توانستم خیلی زیاد با این شغل آشنایی پیدا کنم و انگیزه زیادی برای پزشک شدن پیدا کنم.

به جز همه این موارد یکی دیگر از دلایل انتخاب شغل آینده ام به عنوان پزشک این بود که در محله ما یک پزشک وجود داشت که همیشه الهام بخش من بوده است، او پزشکی متواضع بود که با دانش پزشکی خود برخی بیماران فقیر را رایگان درمان می کرد.

شاید فکر کنید پزشکی پول درآوردن است درحالی که انتخاب من تنها کمک به مردم برای بهبود بیماران و داشتن زندگی شاد و سالم است. من در آینده شغل پزشکی را انتخاب می کنم تا بتوانم به مردم بهترین خدمت را برسانم و آنها را از بیماری ها و رنج ها خلاص کنم.

البته انگیزه انتخاب شغل آینده ام به عنوان دکتر خواندن داستان پزشکانی است که مردم را از بیماری و رنج های تهدید کننده زندگی نجات می دهند. علاوه براین، چیزی که باعث شده این حرفه را انتخاب کنم، این است که دنیا متوجه کار شگفت انگیز و فداکارانه پزشکان به ویژه در طول همه گیری کرونا شده است به همین دلیل، من احترام و اهمیتی که پزشکان در جامعه کسب می کنند را دوست دارم و می خواهم برای داشتن کشوری سالم پزشک شوم.

⭐⭐انشا دوم در مورد شغل آینده (معلمی)⭐⭐

در گذشته، انتخاب های زیادی در مورد شغل آینده وجود نداشت و بیشتر مردم حرفه پدر و پدربزرگ خود را ادامه می دادند. اما امروزه انتخاب های متعددی در مورد شغل آینده وجود دارد که مستقل از شغل خانوادگی هستند. بیشتر ما کودکان براساس انتخاب اسباب بازی رویای شغل آینده خود را تعیین می کنیم مثلا، یکی می خواهد دکتر شود، دیگری می خواهد مهندس شود، دیگری می خواهد معلم شود و غیره.

من در مورد شغل آینده ام زیاد فکر می کنم چون می خواهم در شغل آینده ام احساس آزادی و استقلال کنم و دستمزد خوبی دریافت کنم و در کارم هیجان و علاقه زیادی داشته باشم که باعث خستگی ام نشود و بتوانم پیشرفت شغلی کنم. دوست دارم شغل آینده ام معلمی باشد. معلم بودن کار مهمی است و یکی از قدیمی ترین مشاغلی است که توسط بشر شناخته شده است و از اهداف اصلی رسولان خداوند بوده است. من همیشه آرزو داشتم معلم مهد کودک شوم و برای رسیدن به این آرزو برنامه ریزی کردم. معلمی را از آن جهت دوست دارم که فکر می کنم یادگیری با بچه ها بسیار سرگرم کننده است.

دلایل زیادی برای انتخاب شغل معلمی من وجود دارد. اولین دلیل این است که من عاشق تدریس هستم و دلیل دیگر اینکه این حرفه امنیت شغلی و درآمد خوبی دارد. در کل، یاد دادن به بچه ها من را به همان اندازه هیجان زده می کند. من می خواهم در شغل آینده خود موفق باشم و فردی فعال در جهت توسعه کشورم باشم و خانواده ام را سربلند و خوشحال کنم.

2.9/5 - (11 امتیاز)
منبع
studymode123helpmeaplustopper

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا