انشا

انشا در مورد صبح سرد و برفی زمستان

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد صبح سرد و برفی زمستان با مقدمه، بدنه و نتیجه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

انشا اول در مورد صبح سرد و برفی زمستان

مقدمه:
صبح یکی از زیباترین لحظات روز است و صبح سرد و برفی زمستان متفاوت تر از هر صبح دیگر است. در این صبح وقتی از تخت خواب بلند می شویم و انگشتانمان را به طرف پنجره می‌بریم، هوای سرد و خنک زمستان را احساس می‌کنیم. نورهای ضعیف صبح زمستانی از پنجره وارد اتاق می‌شود و به دلیل وجود ابرها، هوا کمی تاریک است.

بدنه:
در این صبح هنگامی که انگشتان را روی شیشه پنجره قرار می‌دهیم، سرما را به خوبی در نوک انگشتان حس می‌کنیم همچنین ممکن است برخی از قطرات باران یا برف روی شیشه پنجره را ببینیم که باد آنها را روی شیشه قرار داده یا در نتیجه تفاوت دمای دو طرف شیشه پنجره روی آن ایجاد شده است.

در این صبح هنگامی که به بیرون نگاه می‌کنیم درختان را در حالت خواب می ببینیم. برگ‌های خشک و قرمز درختان پاییزی دیگر روی درختان نیستند و شاخه های درخت با برف پوشیده شده است و این منظره زمستانی بسیار زیبا است و ما را به آرامش می رساند.

اگر برف بیشتر باشد، ممکن است بتوانیم یک صحنه زمستانی خیلی زیبا را ببینیم. درختان، خانه‌ها و خیابان‌ها همه با برف پوشیده شده‌اند. همه چیز سفید است و زمین مثل یک کاغذ سفید بزرگ به نظر می‌رسد. ما می‌توانیم با دوستانمان برفبازی کنیم و برف را به صورت گلوله‌های کوچک پرتاب کنیم و این سرگرمی و شادی در صبح یکی از بزرگترین خاطرات را دوران زندگی را برای ما به ارمغان می آورد.

برف می‌تواند فرصتی برای فعالیت‌های ورزشی باشد. ما می‌توانیم اسکی یا اسنوبرد را تجربه کنیم و از برف لذت ببریم. سرعت و هیجانی که در طول این فعالیت‌ها حاصل می‌شود، ما را به دنیای جدیدی از شادی و لذت می‌برد.

این صبح سرد و برفی می‌تواند به ما یک فرصت منحصر به فرد برای زندگی در لحظه و تماشای زیبایی‌های طبیعت باشد. ما می توانیم بر روی برف قدم برداریم و جای پاهایمان را ببینیم که به تدریج با ادامه بارش برف در آن گم می‌شوند.

نتیجه:
این صبح سرشار از هیجان است و نوشیدنی های گرم در این فصل طعم و مزه ای کاملا متفاوت از فصل های دیگر خواهند داشت.

انشا دوم در مورد صبح سرد و برفی زمستان

مقدمه:
زمستان فصلی است که با برف و سرمای شدید همراه است. این فصل می‌تواند به دلیل شگفتی‌های طبیعت و فرصت‌هایی که برای سرگرمی و شادی می‌آفریند، بسیار جذاب باشد. صبح سرد و برفی زمستان صبحی متفاوت از هر صبح دیگر است که در ادامه در مورد آن صحبت می کنیم.

بدنه:
یکی از فواید صبح سرد و برفی یک روز زمستان این است که ما می‌توانیم با برف بازی کنیم و انواع ساختمان‌ها و شکل‌های مختلف را بسازیم. می‌توانیم یک قلعه برفی بزرگ بسازیم و در داخل آن با دوستانمان بازی کنیم. یا می‌توانیم گلوله های برفی بسازیم و به همدیگر پرتاب کنیم. این بازی‌ها به ما احساس آزادی و شادی می‌دهند و باعث می شوند صبح زمستانی بسیار دلنشین باشد.

صبح یک روز پربرف در زمستان یکی از هیجان‌انگیزترین روزهای سال است. هنگامی که بیدار می‌شویم و از پنجره بیرون نگاه می‌کنیم، ممکن است شاهد یک منظره سفید و برفی باشیم. برف همه چیز را پوشانده و زمین به یک دنیای سفید تبدیل شده است.

بارش برف در این صبح سرد زمستانی می‌تواند به ما یادآور شگفتی‌های طبیعت باشد. ممکن است بتوانیم جای پاهای حیوانات مانند پاهای یک خرگوش یا پرنده را روی برف ببینیم. در این صبح دیگر اثری از حشراتی مانند پروانه ها دیده نمی شود و همگی آنها تا بهار قابل رویت نیستند.

نتیجه:
صبح روز پر برف در زمستان ما را به زیبایی و شگفتی‌های طبیعت می‌برد. ما می‌توانیم با دوستانمان و خانواده‌مان برف بازی کنیم و زمستان را بهتر از همیشه آغاز کرده و از آن لذت ببریم.

3.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا