انشا

انشا در مورد فصل مورد علاقه من

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد فصل مورد علاقه من برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

مقدمه: فصل‌ها مدام تغییر می‌کنند، اما هر سال دوباره برمی‌گردند، این یکی از قسمت‌های مورد علاقه من در مورد آنهاست. آن‌ها همیشه بدون توجه به هر چیزی برمی گردند. هر فردی فصل مورد علاقه‌ای دارد و من هم همینطور. فصل مورد علاقه من فصل تابستان است. دلایل زیادی برای دوست داشتن آن وجود دارد که در ادامه توضیح خواهم داد.

بدنه: من هم مثل خیلی از بچه‌های هم سن خودم، فصل تابستان را بیشتر دوست دارم. شما می‌توانید از تعطیلات طولانی لذت ببرید زیرا مدرسه تعطیل است و همه استراحت می‌کنند.

نوشیدنی‌های سرد یکی دیگر از دلایلی است که تابستان فصل مورد علاقه من است. ما در این فصل تنوع زیادی از مواد غذایی داریم. همچنین بیشتر میوه های دوست داشتنی در این فصل وجود دارند مثل انبه.

از آنجایی که انبه میوه مورد علاقه من است، تابستان‌ها را بیشتر دوست دارم. تابستان‌ها باعث می‌شود که ما واقعاً قدردان بسیاری از چیزها باشیم و از آنها لذت ببریم.

در طول تعطیلات تابستان، من می‌توانم به طور کامل با خانواده و دوستانم وقت بگذرانم. اگر خوش شانس باشید هم با خانواده خود به سفر خواهید رفت. من هر سال مشتاقانه منتظر آن هستم، حتی اگر یک سفر کوچک باشد.

مهم‌تر از همه، فعالیت‌های زیادی وجود دارد که در تابستان انجام می‌دهم، مانند دوچرخه سواری، شنا و غیره. تابستان‌ هیجان انگیز است و همیشه فصل مورد علاقه من بوده است.

فصل تابستان روزهای طولانی و شب‌های کوتاهی دارد. روزها آفتابی و روشن است. در طول تابستان در بعدازظهرها کاملاً استراحت می‌کنیم.

پارک‌های آبی همیشه در تابستان مملو از جمعیت است که به مردم کمک می‌کند تا خنک بمانند و اوقات خوشی داشته باشند. من در تابستان شنا در استخرها را دوست دارم زیرا این به من احساس خوبی می‌دهد. همچنین انواع مختلفی از مواد غذایی وجود دارد که می‌توانم در طول تابستان از آنها لذت ببرم.

خیارهای تازه، هندوانه‌های بزرگ، خربزه‌های مغذی و غیره وجود دارد. صبح‌های اول فصل تابستان فوق العاده است و هیچ چیز نمی‌تواند با نسیم ملایم و خنک برابری کند.

نتیجه گیری: در مجموع، تابستان فصل مورد علاقه من است زیرا همه چیز روشن و دوست داشتنی است. حتی میوه‌ها و سبزیجات به قدری رنگارنگ هستند که چشم‌های ما را غلغلک می دهند. بچه‌های مدرسه‌ای تابستان‌ها را بیشتر دوست دارند زیرا تعطیلات تابستانی به ما امکان می‌دهد بیشتر بازی کنیم و استراحت کنیم. تابستان‌ها گرم، آفتابی و لذت بخش است.

مطالب مرتبط با موضوع فصل ها:

3.6/5 - (7 امتیاز)
منبع
toppr

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا