انشا

انشا در مورد فصل ها با مقدمه بدنه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد فصل ها با مقدمه بدنه و نتیجه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد فصل ها⭐⭐

مقدمه:
من در درس هایم یاد گرفتم که با چرخش سیاره زمین، فصول زیادی مانند تابستان، پاییز، زمستان و بهار در کره زمین به وجود می آید که هر کدام حاکی از رویدادهای تغییر دهنده خاصی در زندگی و افکار ما هستند.

بدنه:
با توجه به چرخش زمین به دور خورشید و تغییر محور زمین، فصل ها در طول سال تغییر می کنند همانطورکه زمین به دور خورشید می چرخد، برخی از نقاط زمین رو به خورشید هستند و انرژی گرمایی بیشتری از خورشید دریافت می کنند. از این رو، این نقاط از زمین تابستان را تجربه می کنند. در عین حال، بخش هایی از زمین که رو به خورشید نیستند، انرژی گرمایی کمتری دریافت می کنند و فصل زمستان را تجربه می کنند. به همین دلیل است که در یک برهه زمانی معین، در جهان فصل های متنوعی رخ می دهد.

وقتی فصول مختلف از راه می رسند، تغییرات زیادی در محیط زندگی مان اتفاق می افتد، مانند فصل پاییز که باران می بارد یا فصل تابستان که هوا گرم می شود یا فصل زمستان که در آن احساس سرما می کنیم و در فصل بهار که گل ها شکوفه می دهند.

تغییر فصل ها برای من یادآور خاطرات بسیاری است چون شکوفا شدن گل ها، هوا دلپذیر و طبیعت سرسبز است آنقدر این فصل را دوست دارم که دوست ندارم اصلا به پایان برسد.

فصل زمستان نیز برای من خاطره سفید پوش شدن زمین از برف و سردی هوا است من همیشه در این فصل لباس های پشمی می پوشم و برف بازی می کنم. این فصل برای من نیز خاطره های لذت بخش زیادی دارد که اصلا فراموش نمی کنم.

نتیجه:
در فرهنگ برخی از کشورها من جمله کشور ما مردم جشن هایی نظیر عید نوروز را برای ورود به فصل بهار می گیرند و از شروع آن لذت می برند. در پایان انشایم باید بگویم جهان بسیار وسیع است و هر قسمت از آن آب و هوای متفاوتی دارد که به دلیل تغییر فصول اتفاق می افتد. من از فصل بهار بیشتر از همه فصل ها لذت می برم و دوست دارم همیشه این فصل طولانی باشد.

⭐⭐انشا دوم در مورد فصل ها⭐⭐

مقدمه:
هر فصل نوعی از خلاقیت خداوند است و هر کدام نمادی را به تصویر می کشند. به عنوان مثال، پاییز نشان دهنده بزرگسالی، بلوغ، تولد جدید و غیره است. در عین حال، تابستان نماد آزادی، گرما و شادی است و زمستان به عنوان مرگ، تنهایی و ناامیدی می باشد. در نهایت، بهار به عشق، تولد دوباره و امید اشاره دارد.

بدنه:
تابستان گرم ترین فصل سال با روزهای طولانی، با درجه حرارت بالا و شب های کوتاه است. درجه حرارت هوا در اواسط روز به اوج خود می رسد که انجام هر گونه فعالیت در روز را دشوار می کند. بیشتر مردم ترجیح می دهند در ساعات اولیه صبح یا عصرها پس از غروب خورشید بیرون از خانه باشند. تولد من در تابستان است به همین دلیل این فصل را دوست دارم. همچنین، نوشیدنی های سرد و بستنی از دیگر جاذبه های این فصل است در این فصل می توانیم لباس های سبک بپوشیم و از روزهای طولانی تر و شب های کوتاه نهایت لذت را ببریم.

در فصل تابستان، افراد ممکن است دچار گرمازدگی، کم آبی، اسهال و سایر بیماری ها شوند. مردم در این فصل لباس‌های نخی سبک می پوشند. همچنین، برای جلوگیری از کم آبی و گرمازدگی باید آب و میوه های بیشتری بخوریم. بیشترین جنبه خوشحال کننده فصل تابستان برای ما بچه ها تعطیلی مدارس و خوردن میوه های خوشمزه است.

یکی از فصل های دیگر بهار است که جلوه ای بسیار زیبا و عالی دارد. وقتی در ابتدای بهار از خانه بیرون می روم، دیدن جوانه های تازه روی درختان و مشاهده طبیعت سرسبز و گرم من را به وجد می آورد. ما مدیون بهار هستیم زیرا برای ما یادآور شادی و نشاط است.

فصل زمستان نیز با طوفان و شرایط آب و هوایی سخت برای من بدترین فصل سال است. به این دلیل که به دلیل شرایط جوی فوق العاده سرد نمی توانم در فضای باز بازی و فعالیت کنم.

بدترین قست فصل زمستان ورزش های زمستانی است که در هوای آزاد انجام می شود و برای من قرار دادن بدنم در معرض دمای شدید و بی حس شدن بدنم وضعیت ایده آلی نیست و راه رفتن در آب و هوای سرد منجر به سرماخوردگی یا آنفولانزا می شود. زمستان بسیار غیرمنتظره است و هوای آن روزها ما را در خانه حبس می کند در چنین مواقعی بی حال می شوم و روحیه ام افت می کند. من نمی توانم بیرون بروم و از آفتابی فوق العاده و بوی تازه علف لذت ببرم برای من زمستان بدترین فصل سال است.

نتیجه:
در عین حال تمام فصل ها نعمت های زیبای خداوند هستند و نبود یک فصل میتواند در چرخه طبیعت اختلال ایجاد کند.

مطالب مرتبط با موضوع فصل ها:

4.1/5 - (20 امتیاز)
منبع
best-essay-servicesbyjusessaybanyanmykidswayordermyessay

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا