انشا

انشا در مورد لوازم تحریر

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد لوازم تحریر برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد لوازم تحریر⭐⭐

مقدمه:
من عاشق لوازم التحریر هستم، دیدن لوازم التحریر احساسات من را برمی انگیزد. لوازم التحریر همان خودکار، دفترچه یادداشت، مداد، دفتر و بسیاری از لوازم ضروری می باشد که برای مدرسه نیاز است. یادم است زمانی که با پدرم برای خرید لوازم التحریر رفته بودیم مداد قلمی یا خودکاری که برای خرید برداشته بودم پدرم را یاد حس بازگشت به مدرسه انداخت.

بدنه:
پدرم گفت لوازم التحریر به من حس نوستالژی (خاطره انگیز) می دهد و برای خودش هم دفترچه یادداشت خرید. او عاشق خرید لوازم التحریر جدید و زیبا است و هر سال علاوه بر من برای خودش هم لوازم التحریر می گیرد. در کتابی خواندم همه ما متفاوت زندگی و فکر می کنیم. قلم و کاغذ یا همان لوازم التحریر ما کارهای ما را سازماندهی و خلاق تر می کند.

بچه ها با داشتن لوازم التحریر مناسب در مدرسه می توانند بهتر درس بخوانند و تکالیف خود را انجام دهند چون استفاده از آنها نوعی هیجان ایجاد می کند. مثلا اگر من یک دفترچه یادداشت زیبا و جدید برای نوشتن داشته باشم، از استفاده آن بسیار لذت می برم و خلاق تر می شوم.

یکی از دلایلی که من لوازم التحریر را بسیار دوست دارم این است که می توانم از بین هزاران رنگ‌ها، الگوها و تصاویر، لوازم مورد علاقه خودم را انتخاب کنم و با اشتیاق تکالیفم را انجام دهم.

نتیجه:
زندگی دانش‌آموزی ما بدون لوازم التحریر ناقص است، بسیاری از کودکان به دلیل دسترسی نداشتن به لوازم التحریر اولیه قادر به درس خواندن نیستند. ما دانش آموزان باید برای لوازم التحریر خود ارزش قائل باشیم و از آنها به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

⭐⭐انشا دوم در مورد لوازم تحریر⭐⭐

مقدمه:
من عاشق لوازم التحریر هستم و روی خرید آن بسیار وسواس دارم. خودکار، مداد، هایلایتر، مارکرهای رنگی، نوار چسب، دفترچه یادداشت و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، مجموعه ای از لوازم التحریر هستند. لوازم التحریر نه تنها برای ما بچه ها بلکه برای بزرگسالان نیز است.

حتی در دنیای مدرن امروز نیز لپ تاپ و وسایل الکترونیکی نتوانستند جای استفاده از لوازم التحریر را بگیرند، چرا که استفاده از خودکار، مداد و پاک کن بسیار جذاب است. درسته که بیشتر ما الان که کل جهان آنلاین شده است ترحیح می دهیم از نوت بوک یا ابزارهای رایانه ای برای یادداشت برداری یا نوشتن استفاده کنیم اما مداوم باید نگران خالی شدن باتری یا پاک شدن حافظه باشیم به همین دلیل لوازم التحریر و یادداشت برداری سنتی بهترین گزینه است.

یکی از لوازم التحریر ضروری که من بسیار دوست دارم استفاده از هایلایت کننده ها است. استفاده از هایلاترها برای من خیلی هیجان‌انگیز است. هایلایت ها قسمت هایی از متن ها را رنگی و برجسته می کند و می توانیم بهتر آن قسمت ها را یاد بگیریم. معلم زبان ما از ما خواست که حتما ماژیک هایلایت داشته باشیم تا کلمات انگلیسی را بهتر یاد بگیریم. وقتی اولین بار برای خرید لوازم التحریر به فروشگاه رفتم با دیدن خودکار سبز در ویترین مغازه خیلی شگفت زده شدم چون علاوه بر اینکه رنگ سبز را دوست دارم، نوشتن با خودکار سبز خیلی زیبا و خلاقانه می باشد.

من در زندگی این شانس را داشتم که بتوانم تحصیل کنم و در همه سال های تحصیلم لوازم التحریر مناسب برای نوشتن تکالیفم داشتم. اما متاسفانه بسیاری بچه ها از داشتن لوازم التحریر مناسب محروم هستند.

نتیجه:
دوران کرونا برای من بسیار طاقت فرسا تمام شد چون نمی توانستم زیاد از لوازم التحریرم استفاه کنم. در هر صورت، لوازم التحریر جزء ضروری زندگی هر دانش آموزی است. اجداد ما این ابزار را اختراع کردند تا ما بتوانیم به راحتی با کمک این لوازم دانش را یاد بگیریم.

4.7/5 - (3 امتیاز)
منبع
jagranjoshthepaperdasherytallblondetales26market

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا