انشا

انشا در مورد مدرسه دلخواه من

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد مدرسه دلخواه من برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد مدرسه دلخواه من⭐⭐

مدرسه دلخواه من بسیار متفاوت تر از مدرسه ای است که در حال حاضر در آن تحصیل می کنم. مدرسه ای که در آن درس می خوانم مدرسه دولتی است که هر روز اتوبوس مدرسه دنبالمان می آید تا بچه ها را به مدرسه ببرد، من همیشه از اتوبوس مدرسه بدم می آمد و دوست داشتم سرویسی که دنبالم می آید ماشین شخصی باشد که تعداد دانش آموزانش کمتر است و با خیال راحت بتوانم صبح ها در آن بخوابم. یکی دیگر از ویژگی های مدرسه دلخواه من ساعت بازگشایی آن است مدرسه من از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر است. اما در مدرسه دلخواه من ساعت بازگشایی مدرسه 9 صبح تا 2 بعد از ظهر هست که بتوانم صبح ها خوب بخوابم. مدرسه من زمین بازی بزرگی دارد و یک ساختمان دو طبقه با سه آزمایشگاه و یک کتابخانه. ما در مدرسه کلاس های جداگانه ای برای ورزش داریم در حالی که در مدرسه دلخواه ام دوست دارم زمین بازی بزرگی داشته باشد و همه زنگ ها ورزش و فوتبال باشد.

محیط مدرسه کنونی من لذت بخش نیست ولی در مدرسه دلخواه ام دوست دارم محیط مدرسه سرسبز باشد و  حوض و آبشار داشته باشد، همینطور نیمکت های همه کلاس ها رنگی باشد و هر دانش آموز یک نیمکت جداگانه و تکی داشته باشد. چون به بسکتبال علاقه زیادی دارم در مدرسه دلخواه ام دوست دارم یک زمین بسکتبال بزرگ و حرفه ای باشد.

در مدرسه من هر درس معلم جداگانه دارد ولی در مدرسه دلخواه من باید یک معلم برای همه دروس باشد اینطوری نیازی نیست با کلی انرژی صرف برقراری ارتباط با همه معلم ها کرد. در مدرسه دلخواه من دوست دارم همه فعالیت های فوق برنامه مانند کلاس های یوگا، کاراته و موسیقی و بسیاری از رویدادها، جشنواره ها و مناسبت ها با شادی جشن گرفته شوند. من در مدرسه دلخواه ام احساس غرور می کنم که شاگرد آن هستم.

⭐⭐انشا دوم در مورد مدرسه دلخواه من⭐⭐

مقدمه:
زندگی مدرسه ای من تا کنون یک سفر شگفت انگیز بوده است. تحصیلاتم را در یک دبستان کوچک شروع کردم و سپس به دبیرستان بزرگتر رفتم. در طول زندگی مدرسه ام، من خوش شانس بودم که یک محیط یادگیری مثبت و خوبی را تجربه کردم. من دوستان بزرگ زیادی پیدا کردم، درس های ارزشمندی آموختم و اشتیاق یادگیری بسیاری داشتم.

بدنه:
مدرسه دلخواه من بسیار متفاوت تر از مدرسه اکنونی من است. من مدرسه دلخواه ام را اینگونه توصیف می کنم. دوست دارم محوطه مدرسه ام بسیار بزرگ باشد و دو باغ بزرگ در اطراف محوطه آن باشد. بتوانم هر زمان که دوست دارم به غیر از صبح های زود در مدرسه حضور پیدا کنم.

چون به خواندن کتاب علاقه زیادی دارم دوست دارم مدرسه ام دو کتابخانه داشته باشد، یکی برای کتاب های کودکان و دیگری برای کتاب های دانشگاهی، مجلات، رمان ها و سایر کتاب های دانشی که مورد علاقه من است. مدرسه دلخواه من باید آزمایشگاه های تخصصی برای آزمایش های شیمیایی و بیولوژیکی، کلاس های موسیقی و هنری، کلاس کامپیوتر و آموزش فوتبال داشته باشد.

نتیجه:
مدرسه دلخواه من باید بهترین مدرسه در شهر باشد. درکل، زندگی مدرسه ای من یکی از بهترین مراحل زندگی ام بود. درسته که مدرسه من شبیه مدرسه دلخواه ام نبوده اما زندگی مدرسه ای من سفری پر از لحظات به یاد ماندنی، موفقیت های تحصیلی و فرصت هایی برای رشد من بوده است. من به خاطر تجربیاتی که داشته ام و دوستانی که پیدا کردم خیلی خوشحالم.

مطالب مرتبط با موضوع مدرسه:

3.8/5 - (10 امتیاز)
منبع
essaybanyanschool.careers360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا