انشا

انشا در مورد نامه ای به خدا

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد نامه ای به خدا برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد نامه ای به خدا⭐⭐

مقدمه:
اگر من بخواهم نامه ای به خدا بنویسم، می نوشتم خدایا حتما تعجب می کنی که چرا برایت نامه می نویسم. انگار دعاها و آرزوهایم کافی نبود که آرزوی دیگری دارم. در نمازهای یومیه ام آرزوهایم را بیان می کنم چون فقط تو می توانی آن ها را برآورده کنی. اما امروز این نامه را برای ابراز قدردانی از تو می نویسم. چیزهای زیادی در زندگی ام وجود دارند که باید به خاطر آنها سپاسگزار تو باشم.

تو همیشه با من بسیار مهربان بودی در بهترین خانواده متولدم کردی. مادرم الهام بخش من، پدرم و خواهرم همه مرا دوست دارند.

تو همیشه به من کمک کردی تا بر ترس های درونی ام غلبه کنم. من دانش آموز مضطربی بودم و قبل از هر امتحانی به این فکر می کردم که شکست می خورم اما تو همیشه به من کمک کردی تا موفق شوم.

تو همیشه رویاهای من را شنیده ای و آنها را برآورده کردی. ورود من به مدرسه مورد علاقه‌ام چیزی کمتر از رویا نبود اما به حقیقت پیوست.

خدایا تو همیشه در انجام خواسته های من بسیار سخاوتمند بودی و همیشه راه درست را به من نشان دادی. حتی در پر استرس ترین لحظات، فکر کردن به تو مرا آرام می کرد از تو ممنونم که به من کمک کردی تا با چنین شرایطی به بهترین شکل ممکن کنار بیایم.

تو همیشه شنونده خاموش من بودی و هرگز مجبور نبودم با صدای بلند فریاد بزنم یا گریه کنم و همیشه صدای من را می شنیدی و اجابت می کردی. همیشه حضورت را در زندگیم احساس می کردم.

نتیجه:
این نامه من به خدا است که مستقیما از قلبم نوشتم. هر بار که نعمت های تو را می شمارم خودم را خوش شانس می بینم که به تو ایمان دارم.

⭐⭐انشا دوم در مورد نامه ای به خدا⭐⭐

مقدمه:
اگر به دینی معتقد باشید حتما می دانید که دعا و صحبت کردن با خدا بخش مهمی از زندگی معنوی هر انسانی است. من می خواهم امروز با نوشتن انشایی در مورد نامه ای به خدا از نعمت های او تشکر و قدردانی کنم و از او کمک بخواهم تا حاجت هایم را برآورده کند.

من به تو ایمان و باور دارم که خالق جهان و تمام زندگی های روی زمین هستی. تو قدرت باورنکردنی داشتی که همه اینها را خلق کردی و همیشه به مشکلات من گوش می دادی و توجه می کردی.

بارها شده که مشکلات من را در هر شرایطی شنیده ای. شاید تو از من بخواهی که در هر موقعیتی ابتدا تو را جستجو کنم. با این حال، تو بهتر می دانی که چه چیزی بهتر است. برای مثال، اگر از نظر مالی مشکلی دارم، بهتر می دانی که چطوری کمک کنی و من همیشه برای افزایش روزی خانواده ام این دعا را می کنم “لطفاً فرصتی برای خانوداه ام بفرست تا بتوانیم زندگی پر رزقی داشته باشیم و به آنچه داریم بسنده کنیم”.

نتیجه:
تو با من به گونه‌ای صحبت می کردی که به سختی می‌توانستم آن را بفهمم، به خصوص اگر تازه شروع به ایجاد رابطه معنوی و خواندن نماز با تو کردم. باز هم تو را در هر نمازی شکر می کنم و ممنون که به من توجه می کنی و به خواسته هایم گوش می دهی.

3.1/5 - (14 امتیاز)
منبع
themomsagaswikihow

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا