رپورتاژ آگهی

بهساز شفا تجهیز واردکننده انواع دستگاه نوار مغز

دستگاه نوار مغز یک دستگاه بسیار مهم و کاربردی در اغلب بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مختلف می‌باشد که به کمک آن و با سنجش میدان الکتریسیته مغز تمامی مشکلات مغزی تشخیص داده می‌شوند و در نتیجه پزشک می‌تواند برای بهبود بیمار دارویی مناسبی را تجویز نماید. دستگاه نوار مغز از تنوع برند بسیار زیادی در بازار برخوردار است که در این مقاله تصمیم گرفتیم شما عزیزان را به طور کامل با آن و کاربرد‌هایش آشنا سازیم و به معرفی تعدادی از بهترین برندههای آن بپردازیم تا در صورت تمایل به خرید دستگاه نوار مغز بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دستگاه نوار مغز

همان طور که می‌دانید؛ مغز یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن است که از میلیون‌ها عصب و سلول مختلف تشکیل شده است. وظیفه و هدف اصلی دستگاه‌های نوار مغز، شناسایی مشکلات مغزی نظیر صرع، اختلالات خواب، وجود ضایعات مغزی و غیره از طریق اندازه‌گیری فعالیت‌های عصبی و مغزی می‌باشد. تنوع بسیار بالایی از انواع دستگاه نوار مغز در برند‌های گوناگون مانند FLUKE، KORO، NEURO STYLE ،COMPUMEMEDICS، EBNEURO و Repro-med systems در سایت به‌ساز شفا تجهیز وجود دارند که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ما و مشاهده آن‌ها نوع دلخواه خود را بسته به فاکتور‌های موجود در ذهن‌تان انتخاب نمایید.

نحوه کارکرد صحیح دستگاه نوار مغز

بسته به تجویز پزشک متخصص بیمار برای گرفتن نوار مغز آماده می‌گردد. برای کارکرد صحیح دستگاه نوار مغز در ابتدا یک سری دیسک‌های فلزی که هر کدام به یک سیم نازک متصل هستند، بر روی پوست سر بیمار که کاملا تمیز می‌باشد؛ چسبانده می‌شوند و سپس از طریق الکترود‌های متصل به آن‌ها میزان بار الکتریکی مغز بر روی نمودار صوت نمایش پیدا کرده و در نتیجه بر روی کاغذ چاپ می‌گردد‌. در نتیجه؛ پزشک با مشاهده این نوار و بررسی دقیق آن وضعیت نهایی بیمار را تشخیص می‌دهد.

دستگاه نوار مغز تنوع بسیار بالایی از مدل‌ها را دارا می‌باشد. شما زمانی می‌توانید تشخیصی سریع را انجام دهید که در تهیه دستگاه از تلفیق دانش و علم مهندسین کمک گرفته شده و نمونه موجود دارای کم‌ترین خطا ممکن باشد. از جمله برند‌های معروف دستگاه می‌توان به KORO، NEURO STYLE ،COMPUMEMEDICS، EBNEURO و Repro-med systems اشاره نمود که از طریق سایت به‌ساز شفا تجهیز می‌توانید اقدام به تهیه آن‌ها نمایید.

دستگاه نوار مغز در سایت به‌ساز شفا تجهیز

شرکت به‌ساز شفا تجهیز با داشتن کادر متخصص و حرفه‌ای کاملا زبده، در راستای فروش انواع دستگاه نوار مغز درجه یک از نمایندگی‌های عالی از برند‌های نامبر‌وانی نظیر ، KORO، NEURO STYLE ،COMPUMEMEDICS، EBNEURO و Repro-med systems فعالیت دارد که شما متقاضیان ارجمند می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر راجع به انواع دستگاه نوار مغز‌ در برند‌های یاد شده با شماره‌های موجود در وب‌سایت به‌ساز شفا تجهیز تماس حاصل فرمایید.

مزایا و معایب استفاده از دستگاه نوار مغز

امروزه با گسترش و همه‌گیر شدن این دستگاه و تبدیل آن به یکی از تجهیزات کاربردی در بسیاری از مراکز درمانی دولتی و خصوصی لازم دانستیم که به ذکر مزایای آن بپردازیم تا شما نیز شناخت بیشتری نسبت به دستگاه نوار مغز به دست آورید.

  • استفاده از آن منجر به ایجاد هیچ‌گونه عارضه جانبی مانند تهوع، سردرد و غیره برای بیمار نمی‌گردد.
  • در هنگام انجام آزمایش هیچ خطری بیمار را تهدید نمی‌کند.
  • برخلاف استفاده از اشعه‌های فرابنفش که دارای امواج مغناطیسی هستند؛ این روش فاقد امواج مضر بوده و در نتیجه برای تمامی افراد به خصوص افراد با وضعیت خاص نظیر مادران باردار کاملا بی‌خطر است.

در مقابل تمامی این ویژگی‌ها؛ استفاده از دستگاه نوار مغز دارای معایب زیر نیز می‌باشد:

  • در برخی موارد به دلیل شرایط خاص بیمار، امکان ثابت ماندن در وضعیت وجود نداشته و در نتیجه احتمال ایجاد اشتباه در نتیجه نهایی وجود خواهد داشت.
  • عملی طولانی و زمان‌بر است.

با این حال اگر دستگاه انتخابی شما توسط برندی خوش‌آوازه طراحی شده باشد؛ احتمال وجود معایب تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

از طریق وب‌سایت مجموعه ما، به‌ساز شفا تجهیز، شما عزیزان و سروران گرامی‌ می‌توانید انواع برند‌های مختلف ارائه‌دهنده این محصول نظیر KORO، NEURO STYLE ،COMPUMEMEDICS، EBNEURO و Repro-med systems را در بازار‌های داخلی پیدا نمایید. در زیر به معرفی برخی از نمونه‌های دستگاه‌ نوار مغز موجود در این کمپانی خواهیم پرداخت تا شما عزیزان شناخت بیشتری راجع به آن‌ها پیدا کنید.

سایت بهساز شفا تجهیز ارائه‌دهنده چه خدماتی در این زمینه می‌باشد؟

سایت به‌ساز شفا تجهیز یکی از سایت‌های بسیار منتخب ارائه‌دهنده انواع دستگاه‌های مرتبط در حوزه پزشکی مانند دستگاه نوار مغز ، دستگاه نوار عصب عضله ، EEG، EMG، RTMS، TDCS، انواع پمپ‌های دسفرال، رگیاب‌ها، Biofeedback و سایر تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی برای بیماران تالاسمی، تشخیص بیماری‌های مغز و اعصاب و سایر حوزه‌های تخصصی پزشکی می‌باشد.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات نامبرده شده با خوش‌آوازه‌ترین نام‌ها و برند‌‌ها نظیر KORO، NEURO STYLE ،COMPUMEMEDICS، EBNEURO و Repro-med systems در وب‌سایت به‌ساز شفا تجهیز موجود می‌باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید دستگاه نوار مغز، خرید دستگاه نوار عصب عضله ، خرید دستگاه آر تی ام اس و … شما عزیزان می‌توانید با یکی از شماره‌ها و راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش محترم مجموعه ما ارتباط برقرار نمایید:

021-22912393

021-22912390

021-88761870

لازم به ذکر است که در صورت تمایل می‌توانید برای مشاهده جدیدترین دستگاه‌ها مانند دستگاه نوار مغز وارد صفحه کاری ما در اپلیکیشن اینستاگرام به آی‌دی behsazshafatajhiz شوید و جدیدترین محصولات ما را مشاهده فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا