داغ ترین مطالبهنر و سینما

چهره واقعی بازیگر نقش «بانو یومیول» در سریال جومونگ + تصاویر

جین هی کیونگ (Jin Hee-Kyung) بازیگر اهل کره جنوبی است که در نقش‌های برجسته و مهمی چون بانو یومیول در افسانه جومونگ نقش آفرینی کرده است.

جین هی کیونگ در 7 سپتامبر 1968 در کره جنوبی به دنیا آمده و از دانشگاه ملی کونسان فارغ‌التحصیل شده است. او فعالیت حرفه ای اش را از مدلینک آغاز کرد و برای اولین بار با سریال شب های سفید 3.98 (White Nights 3.98) در سال 1998 جلوی دوربین رفت. با این حال جین هی کیونگ در سال 2006 با بازی در سریال جومونگ در نقش یومیول در میان مخاطبان به شهرت رسید.

در این مطلب از سایت مثبت 1، چهره واقعی بازیگر نقش «بانو یومیول» در سریال جومونگ + تصاویر برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

چهره واقعی بازیگر نقش «بانو یومیول» در سریال جومونگ + تصاویر چهره واقعی بازیگر نقش «بانو یومیول» در سریال جومونگ + تصاویر چهره واقعی بازیگر نقش «بانو یومیول» در سریال جومونگ + تصاویر

به پایان مقاله رسیدیم. امیدواریم مطلب ارائه‌شده توانسته باشد به شما کمک کند. از شما خوانندگان عزیز بابت همراهی و توجهتان سپاسگزاریم. نظرات و پیشنهادات شما می‌تواند به بهبود و غنای مقالات آینده ما کمک کند. منتظر نظرات و پیشنهاداتتان هستیم. موفق و پیروز باشید!

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا