بهداشت و سلامت

خواص روغن زالو برای پوست، مشکلات جنسی و سلامت قلب

از زمان مصریان باستان، زالوها در طب سنتی برای درمان بسیاری از مشکلات مختلف همچون ناهنجاری‌های سیستم عصبی، مشکلات دندانی، مشکلات پوستی، عفونت و انواع خم‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

تبلیغات

امروزه مزایای روغن زالو برای همه شناخته شده است. در حال حاضر این روغن یکی از روغن‌های محبوب در میان افراد است و بیشتر مردان و زنان برای افزایش اندازه برخی از قسمت‌های بدنشان همچون آلت تناسلی یا سایز سینه از آن بهره می‌برند. خود زالو به عنوان یک حیوان چندش آور و ترسناک در میان افراد شناخته می‌شود اما روغن آن می‌تواند مزایای زیادی برای بدن داشته باشد. نوشته‌های تاریخی نشان می‌دهد استفاده از زالودرمانی توانسته است مشکلات متعددی را در بدن انسان‌ها حل کند. روغن زالوی خالص می‌تواند برای بدن مزایای زیادی داشته باشد. در این مطلب سعی می‌کنیم برخی از این مزایا را با هم مرور کنیم و ببینیم روغن زالو چه کارهایی در بدن انسان انجام می‌دهد.

روغن زالو چه خواصی دارد؟

روغن زالو بزرگ کننده آلت تناسلی در مردان:

یکی از محبوب‌ترین کاربردهای روغن زالو استفاده از آن برای بزرگ کردن اندام‌های حیاتی در مردان همچون آلت تناسلی و اندام‌هایی همچون سینه در زنان است.

در میان همه مزایای محبوبی که روغن زالو برای بدن انسان دارد بزرگ کردن اندازه آلت تناسلی در مردان شناخته شده ترین و محبوب‌ترین مزیت این روغن محسوب می‌شود. این خاصیت به خاطر وجود مواد هیستامینی در روغن زالوست که عملکردهای زیادی در بدن دارد. پس اگر بعد از مصرف روغن زالو با بزرگ شدن آلت تناسلی خود روبرو شدید اصلاً تعجب نکنید.

روغن زالو نیروی جنسی مردان را افزایش می‌دهد:

روغن زالو می‌تواند نیروی جنسی مردان را افزایش دهد و بر انزال زودرس غلبه نماید. این موضوع به خاطر نیتریک اکسیدی است که در زالو یافت می‌شود و همانند گیاه ویاگرا عمل می‌کند. همین امر جریان خون به آلت تناسلی را بیشتر می‌کند و قوای جنسی فرد را افزایش می‌دهد.

تبلیغات

روغن زالوروغن زالو چه خواصی دارد؟

به کاهش سردمزاجی در زنان کمک می‌کند:

کاهش قوای جنسی در زنان نیز دیده می‌شود. نبود قوای جنسی یا سرد مزاج بودن زن در رابطه جنسی می‌تواند مشکلات زیادی برای  او ایجاد نماید. به کمک روغن زالو  می‌توان بر چنین مشکلاتی فائق آمد. روغن زالو در برگیرنده نیتریک اکسید است و همین امر می‌تواند اعصابی که باعث تحریک جنسی زنان می‌شود را تحریک نماید.

 روغن زالو باعث سفت شدن و بزرگ شدن سینه‌ها می‌شود:

بیشتر خانم‌ها از اینکه سینه‌های کوچک و شلی دارند ناراحت هستند. روش‌های درمانی مختلفی برای بزرگ کردن سینه‌ها وجود دارد اما ماساژ آن با روغن زالوی خالص می‌تواند  اعصاب حرکتی را تحریک سازد و باعث سفت شدن و بزرگ شدن سینه‌ها گردد.

روغن زالو به درمان زخم کمک می‌کند:

روغن زالوی طبیعی می‌تواند درد را در ناحیه زخم کاهش دهد زیرا ماده ای در آن یافت می‌شود که به عنوان بی‌حس کننده عمل می‌کند. این روغن حتی می‌تواند فرآیند درمان زخم را تسریع نماید و باعث رشد سلول‌های جدید بر روی زخم شود. پس دفعه بعد که دست یا عضوی از بدنتان زخمی شد می‌توانید از روغن زالو استفاده کنید به شرطی که آن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید.

روغن زالو به درمان لکه‌ها و آکنه‌های پوستی کمک می‌کند:

آکنهدرمان آکنه با روغن زالو

اگر بتوانید به‌طور منظم روغن زالو را بر روی پوست صورت خود بمالید به خاطر hirudin و هیستامینی که در آن وجود دارد شاهد درمان آکنه و لکه‌های صورتتان خواهید بود.

 از پیر شدن پیشگیری می‌کند:

محتوای موجود در روغن زالو می‌تواند جریان خون را در بدن تحریک نماید و از بروز پیری زودرس پیشگیری کند.

تبلیغات

 به نرم و زیبا شدن پوست کمک می‌کند:

برای زنانی که پوست چین و چروک دار و سفت دارند اعمال روغن زالوی طبیعی می‌تواند به نرم شدن آن منجر شود و کشسانی پوست را باز گرداند.

روغن زالو از بروز دیابت و بیماری‌های قلبی پیشگیری می‌کند:

نارسایی قلبیخواص روغن زالو برای قلب

دیابت و بیماری‌های قلبی به خاطر سبک زندگی ناسالم ایجاد می‌شوند و به رگ‌های خونی آسیب وارد می‌کنند. برای پیشگیری از این دو بیماری می‌توانید به‌طور منظم روغن زالو را بر روی کل بدن خود بمالید.

روغن زالو خطر پرفشاری خون و سکته را کاهش می‌دهد:

خاصیت ضدالتهابی و بی‌حس‌کنندگی روغن زالو به طبیعی شدن جریان خون کمک می‌کند و می‌تواند خطر ابتلا به پرفشاری را کاهش دهد. با کاهش پرفشاری خون خطر سکته و بیماری‌های قلبی نیز کمتر می‌شود.

 سیستم ایمنی را بهبود می‌بخشد:

عوامل آنتی باکتریایی که در روغن زالوی طبیعی و با کیفیت وجود دارد می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. به همین خاطر استفاده از این روغن در بیمارانی که مشکلات مرتبط با سیستم ایمنی را دارند توصیه می‌شود.

روغن زالو در درمان بیماری‌هایی که به خاطر اختلالات جریان خون ایجادشده مفید است:

تبلیغات

بیماری‌های مختلفی به خاطر اختلالات جریان خون ایجاد می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به سرگیجه، میگرن، هموروئید؛ تنگی نفس اشاره کرد. بیشتر این موارد را به کمک روغن زالو می‌توان درمان کرد. کافی است یک روغن زالوی طبیعی و با کیفیت پیدا کنید و از آن برای افزایش جریان خون بهره ببرید.

باعث افزایش زمان رابطه جنسی برای مردان می‌شود:

همان‌طور که قبلاً نیز بیان کردیم روغن زالو حاوی موادی همچون نیتریک اکسید و hirudin است و همین امر جریان خون به سیستم تولیدمثلی را افزایش می‌دهد. مردانی که زود انزالی دارند می‌توانند از این روغن برای بهبود شرایط جنسی خود استفاده کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

منبع
roshatebگردآوری، ویرایش و بازنگری، تحریریه مثبت 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا