زود انزالی

درمان زود انزالی با خمیر دندان

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، به بررسی درمان زود انزالی با خمیر دندان میپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

آیا درمان زود انزالی با خمیر دندان ممکن است؟

یکی از سؤالاتی که ممکن است ذهن مردان را به خود مشغول کرده باشد استفاده از خمیر دندان به عنوان یک تأخیری می‌باشد. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا به این سؤال پاسخ دهیم. پس برای فهمیدن اینکه تأخیری با خمیر دندان حقیقت دارد یا یک افسانه هست با ما همراه باشید.

در یک جمله اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ بدهیم جواب خیر است و شما نباید خمیر دندان را برای ایجاد تأخیری بیشتر بر روی آلت تناسلی خود استفاده کنید. شاید شما محتواهایی را در اینترنت خوانده یا دیده باشید که ادعا می‌کند اگر خمیر دندان را بر روی آلت خود ماساژ دهید حالت تأخیری ایجاد می‌شود و شما را از مصرف داروهای خطرناک بی‌نیاز می‌کند. و در برخی از این مطالب گفته شده است تا 30 دقیقه می‌تواند این حالت را در شما ماندگار باقی بگذارد.

اما باید بدانید این ادعا به حد کافی دقیق و علمی نیست و هیچ مدرکی که نشان دهد خمیر دندان می‌تواند ارگاسم شما را به عقب بیندازد وجود ندارد. اما در عوض این احتمال وجود دارد که شما و همسرتان دچار سوزش و تحریک بیش‌ازاندازه بشوید.

درمان زود انزالی با خمیر دنداندیر ارضا شدن با خمیر دندان

نظرات متخصصان در مورد استفاده از خمیر دندان برای تاخیر در انزال

آقای دکتر James O’Loan، داروساز خدمات آنلاین Doctor-4-U به‌شدت استفاده از خمیر دندان برای ایجاد تأخیری را منع کرده است و به همه هشدار داده است. وی گفت من با هر کسی که این روش را تبلیغ می‌کند مناظره خواهم کرد، چراکه با وجود ادعایی که می‌شود خمیر دندان هیچ تأثیری بر انزال زودرس و اختلالات نعوظ نخواهد داشت.

روغن نعناع و سایر مواد شیمیایی موجود در خمیر دندان من‌جمله انواع سفیدکننده‌های دندان می‌تواند منجر به حساسیت و تحریک پوست شوند.

وی افزود با قرار دادن خمیر دندان بر روی دستگاه تناسلی خود، در واقع دچار سوختگی خفیف، همچنین تاول و جای زخم می‌شوید. و خمیر دندان به‌هیچ‌عنوان نباید به عنوان روان کننده مورد استفاده قرار گیرد.

تلاش برای استفاده از این ترفند در منزل می‌تواند منجر به تاول‌های دردناک و سوختگی بر روی آلت و همچنین ناراحتی و سوزش جدی برای واژن همسر شما شود. پس از ترفند تقلبی را هرگز امتحان نکنید.

متأسفانه در اینترنت گاها اطلاعات نادرست و بعضاً خرافات را به مردم منتقل می‌کنند که هیچ‌گونه آزمایش علمی برای صحت آن انجام نشده است.

علاوه بر اظهارات دکتر جیمز، دکتر Rich Viney از کلینیک مثانه بیرمنگام بیان کرده است که استفاده از خمیر دندان می‌تواند واژن یک زن را برای عفونت‌های بیشتری تحریک نماید.

4.4/5 - (76 امتیاز)
منبع
عطارمارت گردآوری، ویرایش و بازنگری، تحریریه مثبت

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید میگم به همه شما
    یک روغن خوب میخوام برای حجم تناسلی و تاخیری. نمیدانم کدام روغن خوب است و از کجا بگیرم
    ممنون از برنامه خوب تان

    موافقم 7
    مخالفم 3
    1. سلام و درود بر شما
      متاسفانه روغن های گیاهی برای این موارد زیاد موثر نیستند.

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. سلام خسته نباشید
    از چی چیزی برای زود انزالی مصرف کنم
    که یک رقابت عالی داشته باشم

    موافقم 3
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا