سلامت جنسی

نکات مهم برای اولین رابطه زناشویی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، به بیان نکات مهم برای اولین رابطه زناشویی و اقدامات مهم قبل از رابطه زناشویی میپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تبلیغات

نکات مهم اولین رابطه زناشویی

1. افزایش اطلاعات در مورد رابطه جنسی باعث می شود در شب عروسی خود رابطه ای کمتر دردناک و خوشایند را تجربه کنید. برای داشتن یک رابطه بدون درد و استرس، بهتر است زمانی که بدن آرام و بدون اضطراب و خستگی است، رابطه جنسی داشته باشید. پس از یک مراسم طولانی در شب اول عروسی، صمیمیت توصیه نمی شود.

2. به یاد داشته باشید که قبل از شروع یک رابطه شریک خود را از نظر عاطفی آماده کنید. شب عروسی باید با نوازش و معاشقه طولانی شروع شود و مرد طوری رفتار کند که زن خواهان رابطه باشد و فقط برای آرام کردن مرد عجله نداشته باشد. شما به زور بدن شریک زندگی خود را می گیرید، در حالی که در یک رابطه سالم باید جسم و روح را با هم بگیرید.

3. کوچکترین اشتباه امشب می تواند شریک زندگی تان را خسته و اندوهگین کند و تا آخر عمر مشترک، موثر و غیرقابل جبران باشد. مراقب باشید یکباره وارد نشوید و آهسته عمل کنید. همچنین در صورت وجود درد و سوزش زیاد به رابطه پایان دهید. در طول رابطه سکوت کنید و با صحبت های حاشیه ای حواس خود و همسرتان را پرت نکنید.

4. در شب عروسی خود از آن لذت ببرید و چیزهایی را که شما را خوشحال می کند به همسرتان بگویید تا به شما در جلب رضایت یکدیگر کمک کند. مرد ممکن است در مدت زمان کوتاهی ارضاء شود که جای نگرانی نیست و میتوانید با کمی معاشقه و خواب، دوباره رابطه را شروع کنید.

تبلیغات

اقدامات مهم قبل اولین رابطه زناشویی

  1. هنگام رابطه جنسی، بهداشت فردی را جدی بگیرید تا از بیماری های مقاربتی مانند ایدز و زگیل تناسلی جلوگیری کنید.
  2. برای جلوگیری از استرس و نگرانی در مورد بیماری و بارداری، از اقدامات احتیاطی استفاده کنید که می توانید با کاندوم از بارداری و عفونت جلوگیری کنید.
  3. انتخاب مکان و زمان مناسب به شما کمک می کند بدون نگرانی رابطه جنسی داشته باشید و از آن لذت ببرید.
  4. از خوردن غذاهای سنگین و الکل پرهیز کنید، زیرا غذاهای سنگین باعث خواب آلودگی می شود و الکل نیز باعث مشکلات نعوظ می شود.

چگونه استرس اولین رابطه جنسی را کاهش دهیم؟

انتخاب یک مکان امن و راحت برای استراحت به کاهش استرس کمک می کند. اگر از موقعیت و مکان ناراحت هستید، نمی توانید تمرکز کنید و در نتیجه استرس شما افزایش می یابد و از رابطه خود لذت نمی برید. در واقع، استرس قبل از مقاربت یک چیز طبیعی است که با معاشقه طولانی مدت از بین می رود.

با در آغوش گرفتن، بوسیدن و لمس بدن طرف مقابل، احساس راحتی می کنید و می توانید ارتباط بهتری برقرار کنید. سعی کنید آرام بمانید و وقت بگذارید. اگر مدام به این فکر می کنید که حالا چه کاری انجام دهید و بعد از آن چه کاری، به شما فشار روانی وارد می شود و نمی توانید از رابطه خود لذت ببرید. بگذارید همه چیز به طور طبیعی و نرمال پیش برود.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا