انشا

انشا در مورد جان بخشی به اشیا

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد جان بخشی به اشیا برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

تبلیغات

⭐⭐ انشا اول جان بخشی به اشیا ⭐⭐

مقدمه:
من کیف مدرسه هستم، یکی از ضروری ترین وسایلی که هر دانش آموزی هنگام رفتن به مدرسه باید داشته باشد. دانش آموزان به وسیله من وسایل مختلف مدرسه خود مانند کتاب های درسی، ظرف ناهار، جامدادی و بطری آب و وسایل دیگرشان را حمل می کنند.

دانش آموزان من را بسیار دوست دارند، برای آنها جالب است که مدل هایی از من را با رنگ های شاد و تصاویر کارتونی انتخاب کنند.

بگذارید کمی از ظاهرم براتون تعریف کنم، من یک کیف مدرسه با رنگ آبی با عکس بچه گربه و عروسک روی جلدم، هستم که من را بسیار باحال کرده است. در ابتدا من را به عنوان کادوی تولد به کودکی سپردند. من هر روز به سمت مدرسه حمل می شوم. وظیفه من محافظت و نگهداری از کتب درسی و وسایل مختلف بچه ها است.

زیپ های زیادی در قسمت های مختلف من تعبیه شده تا بتوانم هر وسیله را جداگانه نگه دارم. در یک بخش، من کتاب ها را نگه می دارم و در قسمت دیگر قلم و جامدادی، همینطور یک قسمت مجزا و کوچک برای نگهداری ظرف ناهار دارم.

تبلیغات

یک قسمت جیب مانند کوچک نیز در قسمت جلوی من وجود دارد که شکلات ها و خوراکی های دیگر را می توان در آن نگه داری کرد. من دو تا بند دارم که حمل من را برای بچه ها بسیار آسان کرده است، من حتی قسمتی برای نگه داری چتر دارم که برای بسیاری بچه ها جذاب است.

بسیاری از بچه ها عاشق من هستند، وقتی مدارس شروع می شود، اولین چیزی که به ذهن هر بچه ای می رسد خرید کیف مدرسه است. من یکی از وسایل بسیار مهم هستنم چون بچه ها هر چیزی را که می خواهند به مدرسه ببرند و یا از مدرسه به خانه ببرند در داخل من جای می دهند. من از خراب شدن کتاب ها و دفترهایشان در صورت بارندگی محافظت می کنم.

من عمر طولانی دارم اما اگر صاحبم هر روز من را تمیز نگه دارد و به خوبی ازم مراقبت کند، مادام العمر دوام می آورم.

نتیجه:
در آخر باید بگم که من زندگی شادی دارم چون هر روز با بچه ها به مدرسه می روم و آنها با لذت از من استفاده می کنند.

⭐⭐ انشا دوم انشا جان بخشی به اشیا ⭐⭐

مقدمه:
من مداد هستم یکی دیگر از ابزارهای ضروری برای نوشتن یا نقاشی کشیدن بچه ها در مدرسه. من از خاک رس، گرافیت و چوب ساخته شده ام. کودکان در مدرسه ابتدا یاد می گیرند چطور با من بنویسند. برای تیز کردن من از تراش استفاده می شود.

تبلیغات

من برای همه افراد در زندگی بسیار مفید هستم، در دنیای مدرن امروزی انواع متفاوتی از مداد با رنگ های مختلف یافت می شود، شاید جالب باشد بدانید 20 سانتی متر از من می تواند تقریبا 26 تا 55 هزار کلمه بنویسد.

بد نیست تاریخچه من را بدانید، بعد از کشف ذخایر گرافیت در انگلستان دقیقا در سال 1564 من به وجود آمدم. از زمان به بعد آنقدر محبوب شدم که علاوه بر نوشتن برای رنگ آمیزی در نقاشی استفاده می شدم.

من در کارخانه ای که مداد تولید می کرد به دنیا آمدم. نام شرکتی که من را ساخته بود روی من چاپ شده بود. آرام آرام همراه با مدادهای دیگر بسته بندی شدم. پس از آن، من را به یک مغازه لوازم التحریر فرستادند.

یک روز بچه ای با پدرش آمد تا چند چیز بخرد. او یک جعبه مداد، یک تراش، یک پاک کن و یک خط کش خرید. چشمانش به قفسه ای که مدادهای زیادی از جمله من در آن نگهداری می شد افتاد. مغازه دار مارک من و چند تای دیگر را پیشنهاد داد. اما کودک من را انتخاب کرد، من بسیار هیجان زده شدم. بعد من را به خانه برد و چند روزی را در کمد تاریک گذراندم. یک روز کودک منو بیرون آورد و با تراش تیزم کرد و مرا درون جعبه مداد خود قرار داد و به مدرسه برد. من با پاک کن، تراش، خط کش و مدادهای دیگر در یک جا بودم. وقتی وارد اتوبوس مدرسه شدیم همراه با حرکت همه ما در داخل جعبه مداد تکان خوردیم، از دست پاک کن که روی من نشسته بود عصبانی شدم.

بالاخره وقتی به مدرسه رسیدیم، دوستش که کنارش نشسته بود پرسید: این مداد جدید است؟ چقدر قشنگ است؟ پسرک چند مطلبی با من نوشت، سپس من را دوباره درون کیفش گذاشت. روز اول به من خیلی خوش گذشت. پسرک هر سه روز یک بار مرا تیز می کرد. گاهی با من می نوشت، نقاشی می کشید یا حتی پشت کتاب هایش خط می زد. کم کم کوچکتر می شدم چون او بی وقفه از من استفاده می کرد. من در آخرین روزهای زندگی ام بودم. می‌ دانستم یک بار دیگر که تیز شوم دیگر تمام می‌شوم.

تبلیغات

نتیجه:
در کل، من زندگی شادی داشتم و هدفم که کمک به بچه ها برای نوشتن مطالب، کلمات یا نقاشی بود را برآورده کردم.

مطالب مرتبط با جان بخشی:

4.3/5 - (186 امتیاز)

منبع
byjusmystudentsessaysbyjusessayonteacherproenglishessayeconlib

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

  1. سلام من عرشیا۱۳ساله هستم.

    متون بسیار خوبی داشتید. اما در بعضی جاها یا گفتاری مینوشتید یا نوشتاری این خیلی بد یا کلا نوشتاری بنویسید یا گفتاری.

    ممنون.

    موافقم 30
    مخالفم 2
  2. 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا