انشا

انشا در مورد تعطیلات عید خود را چگونه گذرانده اید 1403 با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد تعطیلات عید خود را چگونه گذرانده اید با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد تعطیلات عید خود را چگونه گذرانده اید⭐

مقدمه:
تعطیلات عید امسال برای من پر از تجربیات جدید و خاطرات خوش بود. در این انشاء، می‌خواهم خلاصه‌ای از فعالیت‌های خود در این تعطیلات را به اشتراک بگذارم.

بدنه:
همانطور که رسم است، عید نوروز را با دید و بازدید از اقوام و دوستان آغاز کردیم. به دیدن پدربزرگ و مادربزرگ رفتیم و از دیدن آنها و صحبت با آنها لذت بردیم. همچنین به دیدن عمه و عمو و خاله و دایی هایم رفتیم و با آنها دیدار تازه ‌کردیم.

در تعطیلات عید امسال، به یک سفر چند روزه به شمال کشور رفتیم. در این سفر از زیبایی های طبیعت شمال لذت بردیم و به فعالیت های تفریحی مانند شنا و قایق سواری پرداختیم. همچنین از بازارهای شمال خرید کردیم و سوغاتی برای دوستان و اقوام خود خریدیم.

علاوه بر دید و بازدید و سفر، در تعطیلات عید به تفریحات دیگر نیز پرداختیم. به سینما رفتیم و فیلم دیدیم، به پارک رفتیم و از فضای آزاد لذت بردیم، و بازی های ورزشی انجام دادیم.

قبل از عید نوروز، به همراه خانواده به خانه تکانی پرداختیم. خانه را تمیز و مرتب کردیم و برای سال جدید آماده شدیم.

در تعطیلات عید نوروز، به آشپزی و پخت غذاهای سنتی ایرانی پرداختیم. سمنو پختیم، سبزی پلو با ماهی درست کردیم، و کیک و شیرینی پختیم.

جمع بندی:
تعطیلات عید امسال برای من بسیار خوش گذشت. در کنار خانواده و دوستان بودم و از اوقات فراغت خود به بهترین شکل استفاده کردم. امیدوارم سال جدید برای همه مردم ایران سالی پر از برکت و سلامتی باشد.

⭐انشا دوم در مورد تعطیلات عید خود را چگونه گذرانده اید⭐

مقدمه:
تعطیلات عید نوروز امسال برای من پر از خاطرات خوش و تجربیات جدید بود. در این انشاء می‌خواهم به طور خلاصه به شرح چگونگی گذراندن این تعطیلات بپردازم.

بدنه:
همانطور که رسم است، در اولین روز عید به دید و بازدید اقوام و بزرگان رفتیم. دیدن لبخند و خوشحالی آنها در نوروز، حس و حال بسیار دلنشینی داشت. دید و بازدیدها فرصتی برای تجدید دیدار با عزیزانی بود که در طول سال کمتر فرصت دیدارشان را داشتیم.

در تعطیلات عید امسال، به همراه خانواده به شهر شیراز سفر کردیم. این سفر فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ این شهر زیبا و همچنین بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن مانند تخت جمشید، حافظیه و سعدیه بود.

علاوه بر سفر، در طول تعطیلات عید به تفریحات مختلفی مانند سینما رفتن، پارک رفتن و بازی‌های گروهی با دوستان و خانواده پرداختیم. این تفریحات، فرصتی برای شادمانی و استراحت بعد از یک سال تلاش و کوشش بود.

در طول تعطیلات عید، سعی کردیم به آداب و رسوم نوروز مانند سفره هفت سین، عیدی دادن و گرفتن، و دید و بازدید پایبند باشیم. این آداب و رسوم، حس و حال عید را برای ما زنده‌تر و خاطره‌انگیزتر می‌کرد.

در کنار تفریحات و سرگرمی‌ها، در تعطیلات عید فرصتی برای مطالعه کتاب‌های مورد علاقه‌ام نیز پیدا کردم. کتابخوانی، فرصتی برای یادگیری و افزایش اطلاعات عمومی بود.

نتیجه:
در کل، تعطیلات عید نوروز برای من پر از خاطرات خوش و تجربیات جدید بود. این تعطیلات فرصتی برای استراحت، شادمانی، و تجدید دیدار با نزدیکانم بود.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا