انشا

انشا درمورد شغل پدر

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا درمورد شغل پدر با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا درمورد شغل پدر (معلمی)⭐

مقدمه:
پدرم معلم است. او هر روز صبح زود از خانه بیرون می رود و تا شب به تدریس می پردازد. او همیشه از کارش لذت می برد و معتقد است که معلمی یکی از بهترین شغل های دنیاست.

بدنه:
پدرم در یک مدرسه ابتدایی درس می دهد. او با دانش آموزانش رابطه خوبی دارد و همیشه سعی می کند به آنها درس های زندگی را نیز بیاموزد. او معتقد است که علاوه بر آموزش دروس کتاب، باید به دانش آموزان آموزش داد که چگونه انسان های خوبی باشند.

پدرم همیشه می گوید که معلمی شغلی است که هرگز خسته کننده نمی شود. او معتقد است که هر روز با دانش آموزان جدیدی آشنا می شود و از آنها چیزهای جدیدی یاد می گیرد.

من از شغل پدرم بسیار افتخار می کنم. او همیشه برای من الگویی بوده است و من همیشه سعی می کنم از او درس بگیرم. من می خواهم وقتی بزرگ شدم، معلم شوم و مانند پدرم به مردم خدمت کنم.

پدرم همیشه می گوید که معلمی شغلی است که باید با عشق انجام شود. او معتقد است که اگر معلم با عشق کار نکند، نمی تواند دانش آموزان را به خوبی آموزش دهد.

پدرم همیشه برای دانش آموزانش وقت می گذارد. او همیشه آماده است تا به آنها کمک کند و آنها را راهنمایی کند. او معتقد است که دانش آموزان باید احساس کنند که معلمشان همیشه در کنار آنهاست.

نتیجه:
من از پدرم بسیار سپاسگزارم. او نه تنها پدری مهربان و دلسوز است، بلکه معلمی با استعداد و متعهد نیز هست. من همیشه از او الگو می گیرم و سعی می کنم مانند او باشم.

⭐انشا درمورد شغل پدر (کشاورز)⭐

مقدمه:
پدرم کشاورز است. او از صبح زود تا شب کار می کند تا نان حلال بر سر سفره ما بیاورد. کار پدرم سخت و طاقت فرسا است. او باید در همه حال آماده باشد تا با مشکلات و سختی های کار کشاورزی روبرو شود.

بدنه:
پدرم هر روز صبح زود از خواب بیدار می شود و به مزرعه می رود. او باید زمین را شخم بزند، بذر بکارد، علف های هرز را بکشد، محصول را برداشت کند و آن را به بازار ببرد.

پدرم در تمام طول سال کار می کند. در تابستان، هوا گرم و آفتاب سوزان است. در زمستان، هوا سرد و برفی است. اما پدرم هیچ وقت از کار کردن خسته نمی شود. او همیشه با شور و اشتیاق کار می کند.

پدرم زحمت زیادی برای خانواده اش می کشد. او می خواهد که ما در رفاه زندگی کنیم. من به پدرم افتخار می کنم و همیشه از او درس می گیرم.

من می دانم که شغل پدرم مهم و ارزشمند است. او به ما کمک می کند تا نان بخوریم و زندگی کنیم. من همیشه قدردان زحمات پدرم خواهم بود.

شغل پدرم یکی از مقدس ترین شغل هاست. او با کار و تلاش خود، غذای سفره مردم را تامین می کند. او به طبیعت احترام می گذارد و از آن محافظت می کند.

نتیجه:
من از پدرم می خواهم که همیشه سلامت و تندرست باشد تا بتواند سال های سال برای خانواده اش کار کند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا