انشا

انشا در مورد توصیف بهار

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد توصیف بهار برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا اول در مورد توصیف بهار⭐

مقدمه:
بهار، فصلی است که زمین را از خواب عمیق خود بیدار می‌کند و طبیعت را به زندگی جدیدی هدایت می نماید. این فصل، با رنگارنگی‌های خود، قلب ما را به شادی می‌اندازد و احساساتمان را به برمی انگیزد.

بدنه:
 در این فصل، درختان که در زمستان خسته و خواب آلوده بودند، به زندگی برمی‌گردند. شاخه‌هایشان با گل‌های زیبا و خوشبو پوشیده می‌شود و برگ‌های تازه و سبز، نشانه امید و تجدید حیات را به ما نشان می‌دهند. دسته‌های پرندگان در هوا می رقصند و آسمان با رنگین‌کمانی زیبا پوشیده می شود.

از هر طرف، بوی گل‌ها و گیاهان به مشام می رسد و هوا تازه و پرانرژی می‌شود. زنبورها و پروانه‌ها با حرکات زیبای خود از گلی به گل دیگر می روند و عسل و شهد خوشمزه‌ای را به ما هدیه می‌دهند و این طبیعت زنده و پراز جوانی، خستگی‌ها و غم‌ها را از دل ما می‌زداید.

در بهار، مزارع پر از میوه‌ها و سبزیجات می‌شوند. درختان سیب، گیلاس، آلبالو و هلو با گل‌های خود شادی را به ما نشان می‌دهند و ما را به خوردن میوه‌های تازه و لذیذ دعوت می‌کنند. گیاهان و سبزی ها نیز با طعم و رنگ خود، سفره ما را بهاری می‌کنند و به ما سلامتی و تازگی می دهند.

از دیگر زیبایی‌های بهار، باغ‌ها هستند که در آن گل‌ها و گیاهان در رقصی زیبا به آغوش باد می‌افتند و زمین را با رنگ‌های مختلف پوشانده و از زیبایی خلقت خداوند می‌گویند. گل‌های لاله و شقایق با رنگ‌های خود، دل ما را به زندگی و شادی خوش می کنند و ما را به باغ‌های بهشتی می‌برند.

در بهار، هوا نیز لطیف و دلنشین است. آفتاب درخشان ما را از سایه‌های سرد و تاریک دور می‌کند. این آفتاب، انرژی و شادابی را به دل ما می‌فرستد و ما را به سمت فعالیت و سرور می‌برد.

نتیجه:
 بهار فصلی است که من علاقه بسیار خاصی به آن دارم و تمام زمستان را منتظر رسیدن این فصل بسیار خوب هستم چون عطر هوای آن متفاوت از هر فصل دیگری است و از فصل هایی است که همه آن را دوست دارند.

⭐انشا دوم در مورد توصیف بهار⭐

مقدمه:
یکی از فصل‌های زیبا و پراز امید و تازگی، بهار است. وقتی تمام طبیعت با رنگهای خوش آمیز و نسیم‌های دلنشین خنک می‌شود، به قدری روحانیت و شادابی در هوا حس می‌شود که هیچ فصل دیگری قادر به نقل این احساس نخواهد بود.

بدنه:
 در این فصل، شاخه‌های تازه درختان می‌رویند و گل‌ها زیباترین رنگ‌ها و عطرهای خود را شکوفا می‌کنند. بهار فرش نرمی از گلبرگ‌های خشک شده روی زمین می‌اندازد و آوای پرندگان با جفتشان در دل طبیعت به گوش می‌رساند.

در بهار جوانه های تازه خاک سخت را می شکافند و با تمام توان خود از آن سر برمی آورند تا به این ترتیب به سوی خورشید قد بکشند و زیبایی خود را به نمایش بگذارند.

این فصل آغازی بر جنب و جوش همه حیوانات و پرندگان است و ما انسان ها نیز با آمدن بهار انگار از نو زنده می شویم و امید و آرزو در ما بیشتر می شود.

در بهار سطح زمین سبز می شود و در این فرش سبز گل های بسیار زیبای رنگی می رویند تا به این ترتیب زیبایی طبیعت را بیشتر به نمایش بگذارند.

فصل بهار فصل آب و هوای متغییر است یعنی ممکن است لحظه ای آسمان صاف و بدون ابر باشد اما به فاصله کمی از آن هوا ابری شود بارش تند باران به همراه رعد و برق و حتی تگرگ آغاز شود.

بهار فرصتی برای خانه تکانی است و همه ما سعی می کنیم همانطور که طبیعت خود را زیبا می کند ما نیز گرد و غبار را از روی وسایل پاک کنیم و فرش ها را بشوریم تا داخل خانه نیز حال و هوای بهاری به خود بگیرد.

نتیجه:
 با گذشتن روز های بهار کم کم سردی هوا را فراموش می کنیم و خنکای این فصل باعث می شود تا بتوان در هر فضای بازی نشست و به پیک نیک رفت و از طبیعت لذت برد.

2.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا