انشا

انشا در مورد شروع مدرسه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد شروع مدرسه با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد شروع مدرسه⭐

مقدمه:
مهر ماه، فصلی است که با شروع سال تحصیلی جدید، همراه می شود. این فصل، برای دانش آموزان، فصلی پر از شور و شوق و هیجان است. آنها با شروع سال تحصیلی جدید، به دنیای جدیدی وارد می شوند و با دوستان جدیدی آشنا می شوند.

بدنه:
صبح روز اول مهر، من با ذوق و شوق فراوان، از خواب بیدار شدم. لباس های نویم را پوشیدم و کیف و لوازم التحریری که برای مدرسه خریده بودم را برداشتم. با عجله از خانه بیرون زدم و به سمت مدرسه حرکت کردم.

وقتی به مدرسه رسیدم، دیدم که همه دانش آموزان، با لباس های نو و کیف های جدید، در حال ورود به مدرسه هستند. همه خوشحال و خندان بودند و به یکدیگر خوش آمد می گفتند.

من هم به کلاسم رفتم و با معلم و دوستانم آشنا شدم. معلمم، خانمی مهربان و دلسوز بود. او به ما خوش آمد گفت و از ما خواست که با دقت به درس هایمان گوش کنیم و تلاش کنیم که بهترین باشیم.

در طول سال تحصیلی، من چیزهای زیادی یاد گرفتم. با درس های جدید آشنا شدم و با دوستان جدیدی آشنا شدم. در کلاس، با همدیگر بازی می کردیم و درس می خواندیم.

نتیجه گیری:
سال تحصیلی جدید، سالی پر از خاطرات خوب بود. من در این سال، چیزهای زیادی یاد گرفتم و دوستان خوبی پیدا کردم. من از مدرسه و معلمانم بسیار سپاسگزارم.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا