انشا

انشا در مورد شروع پاییز

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد شروع پاییز با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد شروع پاییز⭐

مقدمه:
پاییز، فصلی زیبا و دلنشین است که با آمدنش، طبیعت خود را برای زمستان آماده می‌کند. در این فصل، برگ‌های درختان به رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز در می‌آیند و با وزش باد، از شاخه‌ها جدا می‌شوند و بر روی زمین می‌ریزند. صدای خش‌خش این برگ‌ها، یکی از زیباترین صداهایی است که می‌توان در پاییز شنید.

بدنه:
با شروع پاییز، روزها کوتاه‌تر و شب‌ها بلندتر می‌شوند. هوا نیز خنک‌تر می‌شود و گاهی اوقات، باران می‌بارد. در این فصل، میوه‌های زیادی مانند انار، پرتقال، نارنگی و سیب می‌رسند.

پاییز، فصلی است که برای دانش‌آموزان، آغاز سال تحصیلی جدید را نیز به همراه دارد. در این فصل، دانش‌آموزان باید با درس و مشق و تلاش، خود را برای موفقیت در سال تحصیلی جدید آماده کنند.

پاییز، فصلی است که با زیبایی‌های خاص خود، جلوه‌ای دوباره به طبیعت می‌بخشد. در این فصل، می‌توان از قدم زدن در طبیعت و لذت بردن از زیبایی‌های آن لذت برد.

نتیجه‌گیری:
پاییز، فصلی است که با زیبایی‌ها و رمز و رازهای خود، برای هرکسی جذابیت خاص خود را دارد. در این فصل، می‌توان از طبیعت لذت برد و آرامش را در آن یافت.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا