انشا

انشا در مورد قهر و آشتی با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد قهر و آشتی با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد قهر و آشتی⭐

مقدمه:
قهر و آشتی، دو واژه‌ای که از دوران کودکی با آن‌ها آشنا می‌شویم. قهر کردن، زمانی اتفاق می‌افتد که دو نفر با هم اختلاف نظر دارند و یکی از آن‌ها از دیگری ناراحت می‌شود و تصمیم می‌گیرد با او قهر کند. آشتی کردن نیز زمانی اتفاق می‌افتد که دو نفر با هم صحبت می‌کنند و اختلاف نظر خود را حل می‌کنند و دوباره با هم دوست می‌شوند.

بدنه:
قهر و آشتی، در روابط بین انسان‌ها، امری طبیعی است. حتی در بین اعضای یک خانواده نیز ممکن است قهر و آشتی اتفاق بیفتد. مهم این است که قهر و آشتی، طولانی مدت نباشد و هرچه زودتر، با آشتی کردن، اختلافات حل شود.

قهر کردن، می‌تواند عواقبی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است باعث شود که دو نفر از هم دور شوند و رابطه آن‌ها آسیب ببیند. همچنین، ممکن است باعث شود که فرد قهر کرده، احساس بدی داشته باشد و از دوستان و خانواده خود دور شود.

آشتی کردن، می‌تواند باعث شود که دو نفر دوباره با هم دوست شوند و رابطه آن‌ها بهبود یابد. همچنین، می‌تواند باعث شود که فرد قهر کرده، احساس بهتری داشته باشد و به زندگی خود ادامه دهد.

نتیجه:
برای اینکه قهر و آشتی، عواقبی منفی نداشته باشد، بهتر است که قبل از قهر کردن، کمی فکر کنیم و ببینیم که آیا قهر کردن، بهترین راه حل است یا خیر. همچنین، بهتر است که بعد از قهر کردن، هرچه زودتر، با طرف مقابل صحبت کنیم و اختلافات خود را حل کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا