انشا

انشا در مورد نظافت نظامی

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد نظافت نظامی برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد نظافت نظامی⭐⭐

مقدمه:
همه ما با نظافت شخصی آشنا هستیم و آن را بخش بسیار مهمی از زندگی خود می دانیم. اما در ارتش نیز نظامت متفاوت است و از ویژگی های ضروری ارتش می باشد. در ارتش همه چیز باید مرتب و منظم در کنار ایمنی، فضای زندگی و محیط کار سالم و راحت در کنار یکدیگر باشد، زیرا رعایت نظافت نظامی آمادگی لازم برای ماموریت و حفظ انگیزه در سربازان را افزایش می دهد.

بدنه:
در کتابی خواندم رعایت نظافت باعث می شود سربازان در محیط نظامی سالم برای انجام ماموریت آماده شوند و سیستم ایمنی بدنی قوی داشته باشند تا کمتر مریض شوند. در ارتش اگر فردی سیستم ایمنی ضعیفی داشته باشد، به دلیل عدم رعایت بهداشت یا نظافت نظامی، دیگران را در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار می دهد.

مثلا فردی که در محیط نظامی یا کاری قرار دارد، اگر بیمار یا ناقل بیماری باشد دیگران را نیز بیمار می کند چون تنها با قرار گرفتن در نزدیکی فرد دیگری، ممکن است بیماری خود را منتقل کند و در صورتی که یک فرد یا گروهی از افراد بیمار شوند، کل ارتش آسیب می بیند.

پدر من مدتی در ارتش بود به همین خاطر من درمورد نظافت نظامی ازش سوال پرسیدم. او گفت در یک ارتش اولین اصل رعایت نظامت نظامی است، چون در محیط نظامی همه افراد نزدیک به هم فعالیت و زندگی می کنند اگر سربازی بر اثر نظافت نکردن بیمار شود قطعا سربازان دیگر را بیمار می کند و این به دلیل ویژگی محیط نظامی است که همه افراد باید نزدیک به هم فعالیت کنند. علاوه براین، در صورت ابتلای یک یا چند سرباز به بیماری، محیط نظامی به فقدان وضعیت اخلاقی، انگیزه و آمادگی ماموریت متهم می شود و این امر کل ارتش را به شدت مختل می کند که همه اینها نتیجه عدم رعایت بهداشت و نظافت نظامی است.

نتیجه:
در آخر انشا می گویم که داشتن فضای زندگی سالم بخش بسیار مهمی از زندگی روزمره نظام ارتشی است، به همین علت زیبا و تمیز نگه داشتن محیط و نظافت نظامی ارتباط مستقیمی با سلامت سربازان دارد، مخصوصا در محیط نظامی که باید این امر انجام شود، بنابراین باید نظافت نظامی در محیط ارتش حفظ شود تا پادگان به راحتی بتواند به ماموریت و اهداف نظامی خود برسد.

⭐⭐انشا دوم در مورد نظافت نظامی⭐⭐

ارتش استانداردهای مخصوص به خود زیادی دارد که همه سربازان باید رعایت کنند. حفظ و پاکیزگی اتاق پادگان مطابق با استانداردهای ارتش مسئولیتی که هر سربازی باید به آن پایبند باشد. برای نوشتن این انشا مجبور شدم از تجربه برادرم در دوران سربازی استفاده کنم. وقتی در مورد نظافت نظامی ازش سوال پرسیدم، گفت در آنجا حفظ سلامت و تمیزی اتاق سربازان بسیار مهم بود. نگهداری و تمیزی اتاق پادگان سخت بود اما همه باید آن را انجام می دادند. مثلا قرار دادن لباس های کثیف در سبد یا مرتب کردن رختخواب و گرفتن گرد و غبار وظایف نظافت نظامی همه سربازان بود. هر کسی که این وظایف را انجام نمی داد هم اتاقی و افراد دیگر را در معرض بیمار شدن قرار می داد و از طرف مافوق به شدت مجازات می شد.

شرایط غیربهداشتی در اتاق پادگان مجازات دارد چون سربازان تماس مکرر با یکدیگر دارند و در صورت بیمار شدن یکی بقیه نیز بیمار می شوند.

همچنین برادرم گفت اولین چیزی که به ما یاد دادند، ماده 92 قانون جهانی نظافت نظامی است که طبق آن هر فردی دستور یا مقررات عمومی قانونی را نقض یا از آن اطاعت نکند یا از روی آگاهی از هر دستور قانونی که توسط یکی از اعضای نیروهای مسلح صادر شده است اطاعت نکند یا در انجام وظایف خود کوتاهی کند، طبق دستور دادگاه نظامی مجازات می شود. بنابراین نظافت نظامی در پادگان برادرم و همه پادگان ها بسیار مهم و رایج است و ممکنه اعتبار کل کشور به خطر بیفتد.

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
exampleessaysbartleby

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا