انشا

انشا در مورد ماه مهر با مقدمه و نتیجه

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد ماه مهر با مقدمه و نتیجه برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد ماه مهر⭐⭐

مقدمه:
ماه مهر، ماه مدرسه است. ماه شروع یک سال تحصیلی جدید و ماه دوری از خانه و خانواده. اما با این حال، ماه مهر برای من، یک ماه دوست داشتنی است.

بدنه:
در ماه مهر، من دوباره دوستانم را می بینم. دوستانی که در طول تابستان از آنها دور بودم. با هم بازی می کنیم، درس می خوانیم و خاطرات جدید می سازیم.

در ماه مهر، من چیزهای جدید یاد می گیرم. چیزهایی که به من کمک می کنند تا بزرگ شوم و دانشمند شوم. من در این ماه، درس های جدیدی در مورد ریاضی، علوم، فارسی و غیره می خوانم.

در ماه مهر، من با معلمان جدیدی آشنا می شوم. معلمانی که به من کمک می کنند تا درس هایم را بهتر یاد بگیرم. معلمان، مثل پدر و مادر دوم من هستند.

ماه مهر، ماه خوبی است. ماه شروع یک سال تحصیلی جدید و ماه یادگیری و رشد.

من یک خاطره خوب از ماه مهر دارم. یادم می آید که در کلاس اول، معلم ما یک مسابقه نقاشی برگزار کرد. من یک نقاشی از یک درخت پاییزی کشیدم. نقاشی من خیلی خوب شد و من برنده مسابقه شدم.

من خیلی خوشحال شدم. وقتی معلمم نقاشی من را به عنوان برنده اعلام کرد، همه بچه ها برای من دست زدند. من از معلمم و بچه ها تشکر کردم. این خاطره، یکی از بهترین خاطرات دوران مدرسه من است.

نتیجه:
من برای ماه مهر آرزو می کنم که یک سال تحصیلی پر از موفقیت و یادگیری داشته باشم. من همچنین آرزو می کنم که بتوانم با دوستانم، خاطرات خوب زیادی بسازم. امیدوارم که ماه مهر برای همه دانش آموزان، یک ماه خوب و پر از شادی باشد.

⭐⭐انشا دوم در مورد ماه مهر⭐⭐

مقدمه:
ماه مهر، ماه شروع دوباره است. ماه بازگشت به مدرسه، ماه آغاز سال تحصیلی جدید. در این ماه، دانش آموزان از تعطیلات تابستانی خود باز می گردند و با انگیزه ای تازه، آماده یادگیری و کسب دانش می شوند.

بدنه:
در ماه مهر، هوا کمی خنک تر می شود و برگ های درختان شروع به زرد شدن می کنند. این تغییرات در طبیعت، حسی از تجدید و نو شدن را در انسان ایجاد می کند.

با شروع ماه مهر، دانش آموزان با دوستان و معلمان خود دوباره دیدار می کنند. این دیدارها، حسی از شادی و هیجان را در دل دانش آموزان زنده می کند.

ماه مهر، ماه فرصت ها است. فرصتی برای یادگیری چیزهای جدید، فرصتی برای رشد و پیشرفت. در این ماه، دانش آموزان می توانند با تلاش و کوشش، آینده ای روشن برای خود رقم بزنند.

ماه مهر، ماه آغاز یک دوره جدید در زندگی دانش آموزان است. در این ماه، دانش آموزان با چالش ها و فرصت های جدیدی روبرو می شوند. چالش های جدید، باعث رشد و پیشرفت دانش آموزان می شود. فرصت های جدید، به دانش آموزان کمک می کند تا استعدادهای خود را شکوفا کنند.

نتیجه گیری:
ماه مهر، ماه ارزشمندی است. در این ماه، دانش آموزان فرصتی برای یادگیری و رشد پیدا می کنند. دانش آموزان باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند تا آینده ای موفق برای خود رقم بزنند.

⭐⭐انشا سوم در مورد ماه مهر⭐⭐

مقدمه:
ماه مهر، ماه مورد علاقه من در سال است. مهر یکی از ماه های پاییز است که در آن باید به مدرسه برویم، خیلی از بچه ها این ماه را به خاطر بازگشایی مدارس دوست ندارند.

بدنه:
شروع مدرسه در ماه مهر در ابتدا بسیار هیجان انگیز است و یک تغییر بزرگ در زندگی من می باشد. کلاس‌های جدید، معلمان جدید، دانش‌آموزان جدید و یک محوطه کاملاً جدید بسیار شگفت انگیز است. اغلب همکلاسی هایم در اولین روز مدرسه احساس گم شدن و ناراحتی می کنند و کمی طول می کشد تا به مدرسه عادت کنند. همه ما معمولاً اولین روز مدرسه را به خاطر می آوریم زیرا برای ما یک تجربه کاملاً جدید و خاطره انگیز است.

ماه مهر ماه مورد علاقه من است. به غیر از باز شدن مدارس من ماه مهر را به دلیل آب و هوایش خیلی دوست دارم. در این ماه هوا کمی زودتر از تابستان و دیرتر از زمستان تاریک می شود و من زمان بیشتری دارم تا علاوه بر درس خواندن بتوانم ورزش های مورد علاقه ام را انجام دهم.

یکی دیگر از دلایلی که ماه مهر را دوست دارم غذاهای خوشمزه ای است که مادرم در این فصل درست می کند. علاوه براین، مهر زمانی از سال است که آب و هوای دوست داشتنی دارد و خیابان ها بسیار زیباتر می شوند و برگ های درختان به رنگ های قهوه ای، زرد، قرمز و نارنجی در می آید. وقتی در این ماه از خیابان ها عبور می کنم روحیه ام خیلی عوض می شود به همین دلیل این ماه را خیلی دوست دارم.

ماه مهر را می توان فصل دانش دانست زیرا که دری را به روی تجربیات و فرصت های ناشناخته باز می کند. من هم مثل هر بچه دیگری روز اول مهر ترسیده بودم. یادم می آید در روز اول مهر دست مادرم را رها نمی کردم و برای رفتن به کلاس مردد بودم.

وقنی وارد کلاس درس ام شدم بچه های کوچک بسیاری را دیدم. برخی گریه می کنند در حالی که برخی با هم بازی می کردند. من هم با بچه های دیگر صحبت کردم و شروع کردم به بازی با آنها. بعد از مدتی دیوارهای رنگارنگ کلاس مرا بسیار مجذوب خود کرد و کم کم به مدرسه رفتن علاقه بسیاری پیدا کردم.

نتیجه:
در کل، ماه مهر برای من بهترین ماه و پاییز بهترین فصل سال از هر لحاظ است.

⭐⭐انشا چهارم در مورد ماه مهر⭐⭐

مقدمه:
ماه مهر وقت مدرسه رفتن است و اغلب دانش آموزان از اینکه تابستان به پایان رسیده ناراحت و غمگین هستند. خیلی از بچه ها روز اول مدرسه را دوست ندارند چون از رو در رویی با معلمان جدید، دوستان جدید و حتی مدرسه جدید می ترسند. خوشبختانه، این نگرانی های جدید بعد از مدتی عادی می شوند و مدرسه مکانی لذت بخش خواهد شد.

بدنه:
ماه مهر وقتی وارد مدرسه می شویم اکثر معلمان سال تحصیلی را با معرفی خود و صحبت در مورد تمام کارهایی که در آن سال انجام خواهیم داد شروع می کنند و قوانین و انضباط کلاس را که همه باید رعایت کنند را بازگو می کنند.

ماه مهر به غیر از بازگشایی مدارس یکی از ماه های فصل پاییز بین تابستان و زمستان است و زمانی است که درختان و درختچه‌ها شروع به ریختن برگ‌های خود برای آماده شدن سرمای سرد زمستانی می‌کنند و آب و هوا بسیار مطبوع می شود.

با شروع ماه مهر به وضوح متوجه تغییری در طبیعت می شویم. کل محله و پارک ها پر از برگ های ریخته شده است، و آب و هوا هر روز ترکیبی از آفتاب ملایم و سرد است که برای من بسیار لذت بخش است.

نتیجه:
در کل، ماه مهر برای من فصلی است که به خاطر بازگشایی مدرسه، آب و هوا و طبیعت زیبایش بسیار دوست دارم.

4/5 - (22 امتیاز)
منبع
firstcrykidshealthtopprbartlebypillionsperspectivetentree

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا