انشا

انشا در مورد یکی از خاطرات زندگی خود

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد یکی از خاطرات زندگی خود برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐⭐انشا اول در مورد یکی از خاطرات زندگی خود⭐⭐

هر فردی در زندگی خاطرات خوب و بد زیادی دارد. خاطرات همان روزهایی هستند که ما در گذشته و حال گذراندیم. یادآوری برخی خاطرات به ما کمک می کنند روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و به روزهای خوب امید داشته باشیم.

خاطرات علاوه بر ایجاد حس خوب در ما کمک می کند از اشتباهات خود درس بگیریم. به علاوه اینکه خاطرات کودکی برای هر فردی بهترین دوران است که تا بزرگسالی در ذهن باقی می ماند. خاطرات دوران کودکی بسیار مهم و بهترین لحظات زندگی ما هستند. خاطرات خوب ما را به فردی شاد تبدیل می کند و خاطرات آسیب زا از دوران کودکی زندگی بسیار غمناک است.

می خواهم یکی از خاطرات زندگی خود را برایتان تعریف کنم، ما خانواده ای با سه خواهر و برادر هستیم که با هم بازی های مختلفی مانند فوتبال و بسکتبال می کنیم. همین کار، خاطرات بسیار خوبی را برایم رقم زده است که همیشه در ذهنم پابرجاست.

علاوه بر این، عطر ترشی های مادربزرگم را به وضوح به یاد می آورم. هر وقت مادربزرگم ترشی درست می کرد به او کمک می کردم تا ترشی های خوشمزه درست کند. ترشی های خوشمزه مادربزرگم یکی از بهترین خاطراتی است که هر وقت به یادم می آید لذت می برم.

همچنین یکی دیگر از خاطراتی زندگیم زمانی بود که با خانواده ام برای پیک نیک بیرون می رفتیم و یک روز باورنکردنی را سپری می کردیم. تمام این خاطرات در ذهنم چنان زنده است که هیچ گاه حتی در بزرگسالی آنها را از یاد نمی برم.

⭐⭐انشا دوم در مورد یکی از خاطرات زندگی خود⭐⭐

روزهای شاد یا غمگین تأثیری مادام العمر در ذهن همه ما می گذارد. روزی که هرگز در زندگی ام فراموش نمی کنم زمانی بود که شهری را که در آن متولد شدم را به خاطر کار پدرم ترک کردیم.

آن روز از اینکه خانه مان را ترک کردم بسیار ناراحت شدم. آخرین خداحافظی با دوستانم بسیار دردناک بود در طول مسیر دلم برای همه آنها خیلی تنگ شده بود. یادآوری این لحظات برای آخرین بار هنوز هم من را ناراحت می کند. زندگی پر از تجربیات مختلف است و هر روز زندگی ما یکسان نیست. علاوه بر این، برای ما امکان پذیر نیست که هر روز از زندگی خود را به یاد بیاوریم، اما روزها یا لحظاتی در زندگی وجود دارد که همیشه به یاد ماندنی است و فراموش کردن آن برای ما آسان نیست.

یکی از خاطرات زندگی ما قرنطینه کامل به دلیل شیوع کووید-19 (کرنا) بود، روزهایی که هرگز نتوانستم آن را فراموش کنم. ما مشغول کار و زندگی خود بودیم که ناگهان خبری از تلویزیون مبنی بر قرنطینه سراسری اعمال شد. من قبل از این اتفاق هرگز قرنطینه را تجربه نکرده بودم. این جا بود که برای من همه چیز در یک لحظه متوقف شد. تا به حال چنین وضعیتی را تا تجربه نکرده بودم. خاطرات این روزها کلی لحظه تلخ و شیرین فراموش نشدنی را برای من زنده می کند.

روزها خیلی سریع می گذرند و یادآوری گذشته آسان نیست روزهایی هست که نمیتوانیم به راحتی فراموششان کنیم و برایمان خاطراتی جاودانه می شوند. وقتی خاطره ای در ذهنمان یادآوری می شود هیجان زده یا افسرده می شویم که بستگی به تجربه خوب یا بد ما از آن خاطره دارد.

4.6/5 - (5 امتیاز)
منبع
toppressaybanyan

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا