دکوراسیون و چیدمان

20 ایده دکوراسیون منزل به سبک بوهو (بوهمیان، بوهمی)

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، 20 ایده دکوراسیون منزل به سبک بوهو (بوهمیان، بوهمی) قرار داده ایم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

سبک بوهمی چیست؟

سبک بوهو، بوهمیان، بوهمی یا بوهمیانی یک استایل یا مد است که کاملاً با استایل هیپی مرتبط است، در این سبک پارچه‌های طبیعی، الگوهای قدیمی و سایه‌هایی با رنگ های گرم با لهجه دهه 70 و لوازم جانبی با ویژگی‌های خاص با همدیگر ادغام می‌شوند.

سبک بوهمیایی فراتر از یک مد است و به نوعی، یک فرهنگ واقعی محسوب می‌شود، فرهنگی که دارای یک ایدئولوژی بسیار خاص و تاریخ پیچیده است. گرچه با مدهای هیپی دهه 60 و 70 ارتباط تنگاتنگی دارد، اما این روزها، مد بوهمیایی بخشی از فرهنگ اصلی شده است. اما واقعیت این است که سبک بوهو، کارش را به عنوان یک ضد فرهنگ در قرن نوزدهم آغاز کرد. امروزه، تنوع گسترده‌ای از لباس‌ها و لوازم سبک بوهو، آن را به یک پدیده واقعی تبدیل کرده است.

سبک بوهمی از کجا آمده است؟

بوهمی یا کولی وار (به انگلیسی: Bohemian) در اروپا به کسانی گفته می‌شود که با روشی غیر متعارف همراه با مردمان هم مرامشان که اغلب به مسایلی از قبیل ادبیات، هنر و موسیقی علاقه‌مندند، زندگی می‌کنند. این شیوه زندگی دربرگیرنده کسانی است که بی خانمان و همواره در سفر، ماجراجو یا ولگرد هستند.

منشأ سبک بوهمی یا بوهمیان، به واسطه انقلابی که در فرانسه ظاهر شد، بوجود آمد. در این دوران، بسیاری از هنرمندان بدلیل محرومیت از پشتیبانی نظام سابق در فقر غوطه ور شدند.

دکوراسیون منزل به سبک بوهو

ما در این مطلب سعی بر این داریم که به دوست داران این سبک کمک کنیم تا آن را به بهترین وجه در منزلشان پیاده سازی کنند. در این مطلب 20 ایده برای دکوراسیون منزل به سبک بوهو برای شما گردآوری کرده‌ایم. امیدوارم که برایتان الهام بخش باشند. تا انتهای مطلب با مجله اینترنتی مثبت 1، همراه باشید.

چیدمان منزل به سبک بوهو سبک بوهمین در دکوراسیون منزل
سبک دکوراسیون بوهمین در خانه طراحی دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان دکوراسیون منزل به سبک بوهو

4/5 - (4 امتیاز)
منبع
thepearlsourcemydomainewikipedia

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا