دنیای مد

لباس عروس آماده بهتر است یا دوخته؟

اینکه لباس عروستان را آماده بخرید و یادگاری نگه دارید یا اجاره کنید کاملا سلیقه ایست و بستگی به خودتان دارد، اما مساله مهم این است که مجبور نیستین اجاره یا خرید لباس عروستان را از بین لباس های آماده انجام بدین. با ما همراه باشید تا بدانیم چرا؟

لباس عروسمان را آماده انتخاب کنیم یا بدوزیم؟

بی شک بهترین و درست ترین کار این است که لباس عروستان را متناسب با سایز، قد، شرایط، سلیقه و محدودیت های خودتان به کمک مشاورتان انتخاب کنید و بدوزید که هم مطمعن باشید قبلا پوشیده نشده است و هم اختصاصا برای شما الگو کشی و دوخت شده است. البته می توانید همین لباس را اجاره کنید اما…

از نظر ما (کادر مزون دریس، بهترین طراحان لباس عروس سعادت آباد) لباس آماده مانند قرص های زیر زبانی است. یعنی فقط برای درمان موقت به درد می خورد و راهکار مناسب و انتخاب عالی نیست. هر فردی ویژگی های اندامی خاص خودش را دارد. حتی افراد در رنگ پوست، سلیقه، سن و موقعیت در مجالس با یکدیگر متفاوت هستند.

مطالعه بیشتر : چطور گنی زیر لباس بپوشم؟

پس زمانی که این تعداد فیلتر منحصر به فرد وجود دارد، چطور می توان لباسی صد در صد تامین کننده تمام این نیازهای شخصی را از بین لباس های آماده و سری دوز در مغازه و شوروم ها پیدا کرد؟

لباس هایی که از پارچه های متوسط رو به پایین تولید می شوند و در سری دوزی ها روی سایزهای الگوهای آماده برش و اجرا می شوند. پس کجای این مسیر برای رفع عیوب اندام شخصی شما قدمی برداشته شده است؟! کجا سلیقه شخصی شما در طراحی لحاظ و کجا از هنر ظریف رنگ شناسی و ترکیب رنگ ها استفاده شده است؟

بیشتر بخوانید :  آیا فست فشن را می شناسید؟ (Fast Fashion)

مزیت دوختن لباس عروس!

  • اگر تاکید روی مدل خاصی از لباس، مانند آستین، یقه یا دامن و…دارید.
  • لباس‌های آماده موجود معمولا به شکلی هستند که مورد پسند بیشتر افراد باشند. پس اگر از بین لباس‌های موجود در بازار، کار مد نظر خود را پیدا نکردید لباس عروس خود را بدوزید.
  • از آنجایی که لباس های اجاره ای توسط چندین عروس استفاده می شود، احتمال ساییدگی وجود دارد و اگر توسط شما آسیب ببیند موظف به پرداخت خسارت هستید.
  • اجاره لباس عروس تهران  نیاز به برنامه ریزی و مدیریت زمان دارد، در صورتی که لباس دوخته شده چنین نیست.
  • لباس دوخته شده متناسب با سایز، قد، شرایط، سلیقه و محدودیت های خودتان به کمک مشاورتان انتخاب می شود.
  • زمانی که لباس عروستان را میدوزید مطمعن هستین که قبلا پوشیده نشده است.
  • اطمینان کامل از به کار بردن پارچه های با کیفیت.
  • دوخت لباس عروس می تواند یکی از جذاب ترین بخش های یک عروسی باشد.
  • می توانید بعد از مراسم لباس دوخته شده تان را به همان مزون بفروشید.

لباس عروس آماده بهتر است یا دوخته

سخن آخر و نتیجه

اگر در شرف مراسم خود یا اقوام نزدیک هستین، این فرصت بی نظیر را از خودتان نگیرید. اینکه در مرکز توجهات یک تیم متخصص باشید که چندین و چند روز برایتان وقت می گذارند از انتخاب رنگ، جنس و تهیه پارچه گرفته تا الگو کشی اختصاصی و برش و دوخت مزون دوز که زمین و آسمان با کارهای تولیدی فرق دارد. همچنین قسمت هیجان انگیز که می توانید تزیینات و دیزاین روی لباس را از نزدیک تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین تاریخ های عقد و عروسی 1403

در ابتدای امر ببینید مزونی که انتخاب کرده اید تا چه اندازه مورد اعتماد است. آبا لباسی که در ذهن شماست را ‌می‌تواند به بهترین شکل به واقعیت تبدیل کند یا خیر؟ تنها کافیست چند مزون معتبر راانتخاب کرده و از نزدیک نمونه دوخت ها و تمیزی کارها راببینید. بعد از انتخاب مزون و اعتماد به طراحتان باقی کار خیلی راحت و لذت بخش خواهد بود و خواهید دید که انتخابتان برای دوخت لباس عروس بیهوده نبوده است.

مزون دریس، بهترین مزون لباس عروس سعادت آباد آماده ارائه بهترین خدمات دوخت و اجاره لباس عروس در سعادت آباد می باشد.

در صورتی که هنوز هم بین خرید لباس عروس آماده و دوخت لباس عروس، تردید دارید، به مزونی مراجعه کنید که هم لباس آماده داشته باشد هم کار دوخت و طراحی انجام دهد. شاید اگر به مزونی که لباس آماده دارد مراجعه کنید شما را از دوختن لباس منصرف کند و بالعکس اگر به مزونی که لباس عروس آماده ندارد و تنها در حوزه دوخت لباس عروس فعالیت دارد سر بزنید، ممکن است با توجه به منافع خود شما را از خرید لباس آماده منصرف کند.

لباس عروس آماده بهتر است یا دوخته

به منظور اطلاع از قیمت اجاره لباس عروس در تهران به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا