رپورتاژ آگهی

لوله گازی ۵ سپنتا

لوله گازی ۵ سپنتا

لوله گازی ۵ سپنتا توسط شرکت صنعتی سپنتا تولید می شود. شرکت صنعتی سپنتا یکی از تولید کنندگان لوله های فولادی در سایز ها و ضخامت های مختلف می باشد که در صنایع مختلفی مانند مشعل، اگزوز، نرده، حفاظ، غلاف چاه، لوله شوفاژ، لوله بویلر، شافت کولر، کمک فنر، فرمان، حفاظ، لوله گاز مورد استفاده قرار می گیرد.

تبلیغات

شرکت صنعتی سپنتا در سال ۱۳۳۹ تاسیس شد. دفتر مرکزی شرکت صنعتی سپنتا در تهران می باشد. کارخانه جات شرکت صنعتی سپنتا دارای ۴۰۰ نفر کارگر می باشد.

شرکت صنعتی سپنتا دارای علامت استاندارد از سازمان ملی استاندارد و گواهینامه های ISO 14001:2015، ISO 3834-2:2005، ISO 3834-2:2005، ISO14001، ISO18001 می باشد که نشان دهنده ی کیفیت و مرغوبیت محصولات این شرکت است. برخی از محصولات این شرکت عبارت اند از لوله API سپنتا ، لوله های گازی و… می باشد.

شرکت سپنتا امروزه توانسته با گذر از لحضات سخت همچون زمان جنگ تحمیلی، تحریم ها و هجوم رقبای خارجی تبدیل به یکی از بزرگ ترین شرکت های ایرانی در زمینه ی تولید لوله شود و برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی ایجاد نماید.

عایق لوله ای الاستومری 13 میلیمتر (EPDM) کافلکس توسط شرکت کافلکس تولید می شود. عایق الاستومری لوله ای EPDM یکی از بهترین عایق های گرما و سرما می باشد که از یخ زدگی و یخ زدگی لوله های آب سرد جلوگیری می کند. همچنین تا ۸۷ درصد در مصرف انرژی در سیستم های سرمایش، گرمایش و تهویه صرفه جویی می کند. عایق لوله الاستومری در ضخامت های ۹، ۱۳، ۱۶ میلی‌متر قابل عرضه می باشد. این عایق در لوله های ساده، لوله های با روکش آلومینیومی و لوله های با روکش آلومینیومی مسطح تولید میشود. مدل ساده آن برای عایق کاری در فضاهای بسته و نوع آلومینیومی با ضخامت های مختلف در محیط باز ارائه می شود.

تبلیغات

لوله شش متری پلی اتیلن جوشی پلی ران توسط شرکت پلی ران تولید می شود.لوله شش متری پلی اتیلن جوشی در سیستم آب رسانی، انتقال گاز و انتقال مواد شیمیایی کاربرد دارد.از ویژگی های این نوع لوله پلیمری مقاوم در برابر فشار، دما، مواد شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش، عدم محدودیت در ابعاد، هزینه پایین، نصب سریع و آسان، عمر بالا اشاره کرد. لوله های پلی اتیلن باعث افزایش دوام سیستم فاضلابی و درآخر، عمر بیشتر ساختمان می شود.

سه راه بازدید ۹۰ درجه پوش فیت پروتکت پلی ران برای اطمینان از نبود هر گونه نشتی و مشکل در عملکرد سیستم فاضلاب لازم می باشد و تمامی قسمت های این سیستم به وسیله فشار آب و با کمک سه راه بازدید آزمایش می گردد. با توجه به مکانیسم نصب، لوله های فاضلاب پوش فیت در برابر انبساط و انقباض لوله مقاوم هستند. در صورتی که در لوله های پلی اتیلن جهت دفع انبساط و انقباض لوله ها استفاده از موفه اجباری است. در لوله های پلیکا نیز گرم و سرد شدن لوله و بالطبع آن انبساط و انقباض لوله باعث خروج محل اتصالات از آب بندی میشود.

ویژگی سیستم فاضلابی پوش فیت پروتکت پلی ران

  • ایمنی در برابر انواع حریق و آتش‌سوزی و مقامت مطلوب در برابر شعله‌ور شدن
  • کاهش چشمگیر میزان انتقال صدا تا سطح ۱۹ دسی بل
  • قابلیت منطبق شدن با تمام سیستم های فاضلابی استاندارد پلیمری و آلیاژی
  • دامنه کامل تولید لوله و اتصالات از سایز ۴۰ تا ۲۰۰ میلیمتر
  • به دلیل وزن کم، نیازی به اعمال بارهای اضافی بر روی ساختمان و تقویت قسمت های باربر ساختمان نیست.
  • سطوح داخلی آن صاف ترین هستند و هیچ مانعی در جریان وجود ندارد.
  • آب بندی پایدار و با دوام حتی در زلزله های غیر مخرب به دلیل منعطف بودن بالای سیستم

شیر گازی قفل شونده نگین توسط شرکت صنعتی نگین تولید می شود. شرکت صنعتی نگین شیر در زمینه تولید تاسیسات ساختمانی فعالیت دارد. شرکت نگین شیر دارای علامت استاندارد از سازمان ملی استاندارد و گواهینامه ISO 9001 می باشد. این استاندارد ها نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت محصولات این شرکت است. برخی از محصولات این شرکت عبارت اند از شیر گازی، شیر قفلی، شیر تک‌ضرب غیرگازی دسته بلند و… است.
محصولات این شرکت در بسیاری از تاسیسات ساختمان های مهم مانند کارخانه جات های بزرگ و شرکت آب و فاضلاب استفاده شده است. این شرکت امروزه توانسته با گذر از لحضات سخت همچون زمان جنگ تحمیلی، تحریم ها و هجوم رقبای خارجی تبدیل به یکی از بزرگ ترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید شیر شود و برای صد نفر اشتغال زایی ایجاد نماید.

مشخصات شیر گازی قفل شونده نگین شیر

یکی از مهم ترین امکاناتی که در دنیا وجود دارد تا ما بتوانیم زندگی راحت و بدون دغدغه ای داشته باشیم، تاسیسات ساختمانی و لوله کشی است. شیر گازی قفل شونده نگین شیر یکی از صدها قطعه تشکیل دهنده تاسیسات یک ساختمان است. این محصول برای کنترل جریان مایعات مورد استفاده قرار می گیرد و از یک کره چرخان برای کنترل جریان مایع در آن استفاده شده است. هنگامی که سوراخ کره در راستای ورودی است شیر در حالت باز قرار می گیرد و هنگامی که در راستای ورودی قرار ندارد شیر بسته می شود و جریان مایع را مسدود می کند. دسته شیر در راستای جریان مایع، شیر را در حالت باز قرار می دهد و در صورت بسته بودن عمود بر جریان قرار می گیرد که باعث می شود به راحتی با چشم، باز و یا بسته بودن شیر مشخص شود. شیرهای قفلی بسیار مقاوم هستند و پس از کارِ طولانی مدت، عملکرد درست خود را حفظ می کنند و به طور ایمن بسته می شوند. این ویژگی‌ این شیر را به گزینه‌ای عالی برای کنترل جریان شاره ها تبدیل می کند.

جنس بدنه این محصول از برنج می باشد به همین علت از مقاومت بالایی در برابر فشار آب برخوردار است. شیر گازی قفل شونده برنجی نگین شیر حداکثر تا ۵ بار فشار را تا دمای ۸۰ درجه سلسیوس را تحمل می کند. این محصول در سایز های مختلف تولید می شود.

تبلیغات

برخی از ویژگی های این محصول عبارت اند از :

  • اسـتحکام فوق العاده در فشـارهای بالا
  • دارای گواهینامه ISO 9001 و استاندارد ملی ایران
  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب

لوله گالوانیزه ۱/۴ ۱ اینچ سپنتا توسط شرکت صنعتی سپنتا تولید می شود. یکی از مهم ترین امکاناتی که در دنیا وجود دارد تا ما بتوانیم زندگی راحت و بدون دغدغه ای داشته باشیم، تاسیسات ساختمانی و لوله کشی است. لوله گالوانیزه ۱/۴ ۱ اینچ سپنتا یکی از صدها قطعه ی تشکیل دهنده تاسیسات یک ساختمان می باشد که بیشتر برای انتقال گاز مورد استفاده قرار می گیرد. لوله گالوانیزه ۱/۴ ۱ اینچ سپنتا از مقاومت بالایی در برابر فشار برخوردار است. این محصول حداکثر ۱۶ بار فشار را تا دمای ۲۰۰ درجه سلسیوس تحمل می کند و در سایز های ۲.۵ میلیمتری، ۲.۸ میلیمتری، ۳.۵ میلیمتری، ۳میلیمتری، ۴ میلیمتری، ۵ میلیمتری، ۶ میلیمتری و شاخه های شش متری تولید می شود.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا