زود انزالی

درمان زود انزالی با سیر

خیلی از مردان با زود انزالی مشکل دارند و این خود یک مشکل جدی در زندگی زناشویی است چراکه طرف مقابل به لذت کافی نمی‌رسد.

کسی که این مشکل را دارد باید خیلی سریع به فکر درمان زود انزالی خود باشد تا به رابطه‌شان لطمه‌ای وارد نکند.

راه و روش‌های طبیعی و اثبات شده زیادی هستند که با صبر و حوصله جواب می‌دهند اما اگر صبر و حوصله ندارید می‌توانید از داروهای شیمیایی که همه موقت هستند استفاده کنید؛ همچون قرص و یا ژل‌های تأخیری.

در ادامه چند ماده غذایی و گیاهی را برای درمان زود انزالی به شما معرفی خواهیم نمود.

درمان زود انزالی با سیر و معجون‌های دست‌ساز گیاهی

درمان زود انزالی با سیر

سیر یکی از سبزیجات بسیار مؤثر در درمان زود انزالی می‌باشد. سیر حاوی مواد مؤثر نظیر لینولیک می‌باشد که می‌تواند باعث درمان مشکلات جنسی مختلف شود.
سیر جز سبزیجات مؤثر می‌باشد که می‌تواند برای خیلی از مشکلات و حتی مشکلات گوارشی هم می‌تواند مؤثر واقع شود. به همین دلیل است که سیر پادشاه سبزیجات نامیده می‌شود.

لینولیک های موجود در سیر یکی از مواد اثر بخش در درمان زود انزالی می‌باشد که می‌تواند باعث شود انرژی جنسی بیشتر شده و می‌تواند باعث شود که از مشکلات ناشی از ناتوانی جنسی به دور باشید. لینولیک موجود در سیر می‌تواند باعث گرمایش جنسی شود که خود می‌تواند انزال زودرس را کاملاً درمان کند. حتی می‌تواند سردی جنسی را هم کاملاً درمان کند.

درمان زود انزالی با سیر روشی است که بسیاری از پزشکان آن را تأیید می‌کنند و به گفته این پزشکان حتماً باید در طول هفته چندین با سیر را به همراه غذا مصرف کرد.
حتی مشخص شده است افرادی که به صورت مرتب و پیوسته از سیر استفاده کردند خیلی کمتر از سایرین به زود انزالی دچار شده‌اند به همین دلیل کارایی خوبی می‌تواند داشته باشد.

درمان زود انزالی با لینولیک موجود در سیر می‌تواند باعث شود که شما در رابطه جنسی خود یک تأخیر طولانی را بتوانید به دست آورید. این تأخیری که به دست می‌آورید می‌تواند کاملاً طبیعی باشد. حتی لینولینک می تواند باعث درمان بسیاری از مشکلات دیگر نظیر مشکلات گوارشی شود.
درمان زود انزالی همیشه به عنوان یک راه سخت از نظر دیگران معرفی شده است اما این‌طور نیست. و شما می‌توانید با رعایت یک رژیم غذایی سالم و مواد مؤثری که به شما معرفی می‌کنیم می‌توانید به نتایج خیلی خوب و کاملی دست یابید. به همین دلیل همیشه به دنبال روش‌های طبیعی اما پرقدرت باشید تا به راحتی بتوانید به نتایج بسیار خوبی دست یابید.

درمان زود انزالی با این برنامه غذایی که به شما معرفی می‌کنیم می‌تواند کاملاً امکان‌پذیر باشد.
استفاده از گوشت‌های کباب شده به همراه سیر می‌تواند خیلی مؤثرتر از استفاده از غذاهای آبکی نظیر سوپ و آش باشد.

برای درمان زود انزالی بهتر است که سیر را به شکل‌های مختلف در غذای خود استفاده کنید. می‌توانید مرغ یا گوشت را قبل از پختن داخل مقداری سیر قرار بدهید و اجازه بدهید چندین دقیقه در سیر بماند تا لیولینک مؤثر در سیر جذب گوشت شود. و بعد می‌توانید غذاهای خود را آماده کنید. همیشه به این صورت می‌توانید مواد مؤثر سیر را جذب کنید تا باعث برطرف شدن زود انزالی شود.

برای درمان زود انزالی به صورت مؤثر و خیلی سریع بهتر است که سیر را به‌هیچ‌عنوان سرخ نکنید چون سرخ کردن سیر باعث می‌شود مواد مؤثر آن مانند لیکولینک کاملاً از بین برود. سیر بسیار حساس می‌باشد و برای درمان زود انزالی بهتر است که حتماً سیر را بپزید و یا به صورت خام استفاده کنید، به‌هیچ‌عنوان سیر سرخ کرده استفاده نکنید.

شما به مواد دیگری برای درمان زود انزالی نیاز دارید و آن کولین می‌باشد. کولین موجود در سیر بسیار مؤثر می‌باشد. چون کولین یکی از موادی است که بیشتر در سیر موجود می‌باشد. و حتی لیکولینک به همراه کولین با هم ترکیب شود می‌تواند باعث درمان کامل زود انزالی شود. سعی کنید از این مواد مؤثر و با هم استفاده کنید.

اما درمان زود انزالی با ترکیب این دو سبزیجات می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود. ترکیب سیر و کرفس می‌تواند مواد مؤثر برای برطرف شدن زود انزالی را در اختیار شما قرار بدهد. توصیه می‌شود در غذاهای خود این دو سبزی را ترکیب کنید تا همواره قدم‌های مؤثری را در راه درمان مشکلات جنسی خود بردارید.

حتی شرایط نگهداری سیر هم می‌تواند باعث درمان زود انزالی شود. افرادی ممکن است برای راحتی کار سیر را در فریزر نگهداری کنند. این کار به‌شدت می‌تواند مواد مهم موجود در سیر را کاهش بدهد. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتماً سیر را خشک کنید و نگهداری کنید. حتی سیر خشک می‌تواند کولین بیشتری به شما بدهد. سعی کنید همین شرایط نگهداری را هم برای کرفس داشته باشید.

سیردرمان انزال زودرس با سیر

درمان زود انزالی با سیر و جوز هندی

یکی از مواد معروف موجود در خانه‌های اندونزی‌ها، جوز هندی است که برای درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص آروماتیزی این ادویه آن را به عنوان بهترین درمان خانگی برای درمان انزال زودرس تبدیل کرده است.

خواص دارویی آن باعث شده است که این ادویه در کشورهایی مانند عربستان و مالزی بسیار محبوب باشد. ادویه با مجموعه‌ای از منافع بهداشتی همراه است، ازجمله کمک به درد، مشکلات گوارشی، کاهش انزال زودرس، کمک به سم‌زدایی بدن، بهبود شرایط دهان و گردش خون در سراسر بدن. می‌توانید پودر جوز هندی را به سوپ کدوتنبل و غیره اضافه کنید.

مرحله 1: یک و نیم لیتر آب، چند دانه کدوتنبل تمیز، 2 سیب‌زمینی رنده شده و 5 حبه سیر بردارید.

مرحله 2: آب را بجوشانید.

مرحله 3: بقیه مواد را به آب جوش اضافه کنید.

مرحله 4: بگذارید 10 دقیقه بجوشد، سپس درب را ببندید.

مرحله 5: سوپ را مصرف کنید.

درمان زود انزالی با سیر و میخک

مواد موردنیاز:

  • سیر تازه: ۷۰ حبه یا کمتر
  • شیر گوسفند یا شتر یا گاومیش: یک کیلوگرم
  • روغن حیوانی: یک کیلوگرم
  • زعفران آسیاب شده: یک قاشق چای‌خوری
  • هل آسیاب شده: یک قاشق چای‌خوری
  • میخک آسیاب شده: یک قاشق چای‌خوری
  • عسل طبیعی: یک کیلوگرم

همچنین بخوانید: از کجا بفهمیم عسل طبیعی است

برای درمان زود انزالی بدون دارو  ابتدا حبه‌های سیر را از وسط نصف کنید. آن‌ها را در ظرف بزرگی ریخته و به‌اندازه‌ای شیر بریزید که ارتفاع شیر به اندازۀ دو انگشت چسبیده به هم (فاصله‌ای بین دو الی سه سانتیمتر) بالای سیرها برسد. حالا ظرف را روی حرارت ملایم قرار دهید تا شیر و سیر کاملاً با هم ترکیب شده و مقدار زیادی از شیر کم شود، به حدی که در ته ظرف، مایع زرد رنگی باقی بماند.

روغـن حیـوانی را به آن اضــافه کرده و مرتب هم بزنید تا مواد کاملاً با هم مخلوط شوند. حالا عسل را اضافه کنید و به مدت دو دقیقه کاملاً هم بزنید. (بیشتر از دو دقیقه طول نکشد، تا عسل خاصیت خود را از دست ندهد). سپس گاز را خاموش کنید.

درحالی‌که مواد هنوز گرم است، هل و زعفران و میخک آسیاب شده را به آن اضافه کرده و آن‌قدر هم بزنید تا همۀ مواد با هم ممزوج شوند.

حلوای شما آماده است و می‌توانید هر روز یک قاشق غذاخوری، صبح یا شب، قبل از نزدیکی (جماع) بخورید و مدتی مداومت کنید تا شاهد اثر اعجازانگیز این نسخه باشید!

این نسخه باعث گرمی بسیاری در بدن می‌شود. پس اگر طاقت تحمل گرمی زیاد را نداشتید، برای خنک کردن بدنتان از هرکدام از عرقیات کاسنی یا شاه‌تره یا بید (نه بیدمشک!) می‌توانید استفاده کنید.

سیرسیر درمان کننده مشکلات جنسی و زود انزالی

درمان زود انزالی با سیر و پیاز

سیر و پیاز به طور سنتی برای درمان بسیاری از بیماری‌های مرتبط با سلامت انسان استفاده می‌شود. هر دو آن‌ها حاوی یک ماده قوی، به نام آلیسین هستند که می‌تواند باعث افزایش میل جنسی در مردان شود. آلیسین جریان خون را به سمت آلت تناسلی به صورت باورنکردنی تنظیم می‌کند.

4.3/5 - (40 امتیاز)
منبع
gahardrgiahirazmagnnotoگردآوری، ویرایش و بازنگری، تحریریه مثبت 1

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. باعرض سلام ازمطالب خوبتان ممنونم که ماراازمصرف داروهای شیمیایی وعوارض بدانها راهنمایی میکنید

      1. سلام‌ من نزدیک به11سال خود ارضایی کردم الان زود انزال شده ام چیکار کنم خوب بشم لطفا راهنمایی کنید

  2. سلام من الان دوماهه دارم استفاده میکنم سیر خام رو هرروز صبح یدونه ریز میکنم و با آب میخورم بعداز صبحانه ولی هنوز هیچ تاثیری ازش ندیدم میشه راهنمایی کنین مشکل از کجاست؟؟؟

    1. با سلام
      اثرگذاری گیاهان دارویی در افراد میتونه متفاوت باشه و قطعا برای همه افراد موثر واقع نخواهد شد.
      همچنین علت انزال زودرس در افراد متفاوته و روش درمان نیز به همین صورت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا