انشا

انشا در مورد زیباترین صدایی که شنیدم

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، انشا در مورد زیباترین صدایی که شنیدم با مقدمه، بدنه و نتیجه گیری برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که موردتوجه شما قرار گیرد.

⭐انشا در مورد زیباترین صدایی که شنیدم⭐

مقدمه:
زیباترین صدایی که شنیدم، صدای مادرم بود. صدایی که از صمیم قلبم می‌آمد و پر از عشق و محبت بود. صدایی که همیشه به من آرامش می‌داد و به من امید می‌داد.

بدنه:
یادم می‌آید که وقتی بچه بودم، همیشه موقع خواب، مادرم برایم قصه می‌خواند. صدای مادرم آنقدر زیبا بود که من با شنیدن آن، چشمانم را می‌بستم و خودم را در دنیای قصه‌ها تصور می‌کردم.

وقتی هم بزرگ‌تر شدم، همیشه موقعی که مشکلی داشتم، به مادرم پناه می‌بردم. مادرم با شنیدن حرف‌هایم، با صدای مهربانش به من دلداری می‌داد و به من کمک می‌کرد تا مشکلاتم را حل کنم.

صدای مادرم، صدایی است که هیچ‌وقت از یادم نمی‌رود. این صدا، برای من یادآور عشق، محبت و امید است.

یک روز که خیلی ناراحت بودم، به خانه برگشتم. مادرم با دیدن حال من، نگران شد و از من پرسید که چه اتفاقی افتاده است. من همه‌ی مشکلاتم را برای مادرم تعریف کردم. مادرم با شنیدن حرف‌هایم، با صدای مهربانش به من گفت: «نگران نباش، همه‌ی مشکلات حل می‌شود. فقط باید صبر داشته باشی.»

صدای مادرم، مثل یک جادو، حالم را خوب کرد. من با شنیدن صدای مادرم، احساس کردم که همه‌ی مشکلاتم حل می‌شوند.

نتیجه:
من همیشه از مادرم ممنونم که با صدای مهربانش، به من آرامش می‌دهد و به من امید می‌دهد. صدای مادرم، زیباترین صدایی است که شنیده‌ام. این صدا، برای من یادآور عشق، محبت و امید است.

3.3/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا