پیش غذا

طرز تهیه سوپ سیب زمینی رژیمی

سوپ سیب زمینی، پیش غذایی مغذی و سالم است. بهترین زمان برای درست کردن این سوپ فصل پاییز است. اگر قصد کاهش وزن دارید، مصرف این سوپ قبل از وعده های غذایی به کاهش اشتهای شما کمک خواهد کرد.

ملل: غربی

مناسب برای: 2 نفر

زمان تهیه: 30 دقیقه

مواد لازم سوپ سیب زمینی رژیمی:

  • روغن زیتون: یک قاشق غذا خوری
  • پیاز: 1 عدد (خرد شده)
  • سیر: دو حبه (خرد شده)
  • خورشت مرغ (آب مرغ یا عصاره مرغ): 3 لیوان
  • نمک: یک قاشق چای خوری
  • سیب زمینی: 2 عدد (حبه شده)
  • فلفل سیاه: 1/4 قاشق چای خوری

طرز تهیه سوپ سیب زمینی رژیمی:

1. روغن زیتون را در قابلمه ای بزرگ بریزید و روی حرارت قرار دهید. سپس پیاز و سیر را در قابلمه بریزید و 5 دقیقه روی حرارت هم بزنید.

2. خورشت مرغ، نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید و بگذارید 10 الی 15 دقیقه بجوشد.

3. سیب زمینی را اضافه کنید و بگذارید تا سیب زمینی ها به خوبی پخته شود.

3. قابلمه را از روی حرارت بردارید. سوپ را با همزن مخلوط کنید تا به خوبی مواد له شوند و سپس دوباره گرم کنید. ( در صورت تمایل میتوانید سوپ را بدون له کردن سیب زمینی ها سرو کنید)

4. در آخر هنگام سرو غذا در صورت تمایل میتوانید مقداری نمک، فلفل یا روغن زیتون به سوپ اضافه کنید.

منبع
ترجمه اختصاصی تحریریه مثبت 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن