زود انزالی

درمان زود انزالی با قارچ گانودرما

در این مطلب از مجله اینترنتی مثبت 1، به بیان روش های درمان زود انزالی با قارچ گانودرما میپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تبلیغات

گانودرما قارچی است که قرن‌ها به ویژه در چین، ژاپن و کره برای اهداف دارویی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. گانودرما یک قارچ شرقی دارای سابقه طولانی برای سلامتی و طول عمر در چین، ژاپن و سایر کشورهای آسیایی است. این قارچ بزرگ و تیره برگرفته از کلمه لاتین lucidus به معنای «براق» یا «درخشان» است که به ظاهر سطح قارچ اشاره دارد.

درباره قارچ گانودرما

گانودرما، قارچی تیره رنگ با بیش از ۳۰۰ گونه از خانواده گانودرماتاسه است که به طور گسترده به عنوان انگل بر روی چوب‌ها زندگی می‌کند. گونه‌های مختلف قارچ‌ها دارای طیف نسبتاً زیادی از پاتوژن‌های گیاهی هستند که معمولاً در طب سنتی برای درمان سرطان و سایر بیماریها از آن استفاده می‌کنند.

قارچ گانودرما روی پایه، تنه یا ریشه‌های درختان رشد می‌کند و به رنگ‌های سفید، زرد، قهوه‌‌ای، قرمز یا بنفش پررنگ است البته بسته به سن و شرایط محیطی رنگ آنها متفاوت است. از نظر زیست محیطی این قارچ به عنوان وسیله‌‌ای برای تجزیه مهم است، عفونت گانودرما در گیاهان زنده کشنده است و برای تعدادی از گیاهان کشاورزی و تجاری پیامدهای اقتصادی دارد. به عنوان نمونه درختان سوزنی برگ نیز در برابر قارچ گانودرما آسیب پذیر هستند و باعث پوسیدگی چوب و پژمردگی و زرد شدن برگها می‌شود به طوری که طی سه سال یک درخت از بین میرود.

مزایای سلامتی قارچ گانودرما

درمان زود انزالی با قارچ گانودرما

یکی از مهم‌ترین اثرات قارچ گانودرما کاهش خستگی و افسردگی و همچنین بهبود کیفیت زندگی است. محققان دریافتند که مصرف ۸ هفته از مکمل‌های قارچ در کاهش اضطراب و استرس نقش دارد به همین دلیل این قارچ نویدبخشی برای درمان و کاهش زود انزالی است.

تبلیغات

گانودرما به طور سنتی برای کنترل اختلال عملکرد جنسی مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تجویز خوراکی دو دوز مختلف (۱۵۰ و ۳۰۰ میلی گرم) عصاره گانودرما در جلوگیری از زود انزالی اثر مثبت دارد.

توانایی جنسی جنبه بسیار مهمی از موجودات زنده است و نقشی اساسی در بقای آنها دارد. داروهای مختلفی وجود دارد که اشتیاق جنسی مردان را افزایش می‌دهد یکی از این درمان‌ها استفاده از داروهای ضد قارچی است که باعث سرگیجه، سردرد، اختلال بینایی، بی‌نظمی نبض، سوءهاضمه، پریاپیسم، اسهال و گرگرفتگی می‌شوند.

قارچ یکی از منابع اصلی تولید چندین درمان‌ دارویی جنسی مردان است. حدود ۱۰ هزار نوع قارچ وجود دارد که از این تعداد ۲۰۰۰ اثر غیر سمی و حدود ۳۰۰ مورد اثرات دارویی مهمی دارند و به دلیل خواص فعالیت ضد باکتریایی، ضد التهابی، ضد ویروسی و ضد قند خون برای بدن انسان سودمند هستند. قارچ گانودرما قارچی مقدس در فرهنگ چین است که به دلیل خواص دارویی خود ارزش زیادی در تولید محصولات دارویی پیدا کرده است. گانودرما نه تنها برای درمان مشکلات بهداشتی و جنسی مردان از قبیل انزال زودرس بلکه به عنوان ضد سرطان در داروهای شیمی درمانی غربی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اثر بخشی قارچ گاندورما می‌توانید از مکمل‌های آن در دوزهایی که پزشک توصیه می‌کند استفاده کنید. البته مراقب عوارض جانبی آن از قبیل مشکلات کبد، اختلال خون و موارد دیگر باشید.

3.8/5 - (5 امتیاز)

تبلیغات

منبع
healthlineresearchgatespringerresearchgatebritannica

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا